Pagina 3 van 3
Geplaatst: di 21 okt, 2008 22:37
door dyane_maniac
Sjoerdje schreef:Citroên is inderdaad inventief geweest met het verzinnen van diverse kleuren, voor de kabelboom.
Echter het schema zelf is steeds hetzelfde gebleven.
Verschillen zitten in de alarmlichtschakelaar, die soms is voorbereid in de vorm van een connector achter het dashboard.
Ook verschilt de bedrading van de ruitenwisser bij een oude of nieuwe versie van de ruitenwissermotor.
mwoah, ik ben wel meer verschillen tegen gekomen. oa 3 of 4 zekeringen of bij oude zelfs 8 zekeringen (maar goed dan heb ik het over een dyane uit 69).
goed, bij de laatste bouwjaren is er niet heel veel gewijzigd, maar ik heb toch een heel pak papier in mijn werkplaatshandboek met schema's!
mijn ervaring is dat het heel veel uitzoekwerk scheelt als je een juist schema hebt. en... meten is weten, want een 2cv is bij uitstek een auto waar door de eigenaren in de jaren het nodige zelf aan is gesleuteld/gemodificeerd/verprutst
Geplaatst: wo 22 okt, 2008 20:31
door Sjoerdje
Klopt!
Valt me ook nog in dat ik in de bedrading van mijn eend nogal wat 'knooppunten' in de bedrading ben tegengekomen, waarbij meerdere aders aan elkaar gekoppeld waren met messing krammetjes, die middels isolatietape geïsoleerd werden.
Not Done!!, zou ik zeggen.
Geplaatst: wo 22 okt, 2008 22:27
door dyane_maniac
Sjoerdje schreef:Klopt!
Valt me ook nog in dat ik in de bedrading van mijn eend nogal wat 'knooppunten' in de bedrading ben tegengekomen, waarbij meerdere aders aan elkaar gekoppeld waren met messing krammetjes, die middels isolatietape geïsoleerd werden.
Not Done!!, zou ik zeggen.
haha, nou das origineel hoor! en nog helemaal niet zo slecht ook. zie het maar eens los te krijgen.
Geplaatst: do 23 okt, 2008 17:50
door wouter87
Eyz Sjoerdie,
ik had je via PM gevraagd voor die autocad. die is natuurlijk enorm groot qua MB's of valt dat mee. anders kom ik wel eens langs oppe reuver.
dan neem ik een cd'tje mee is misschien makkelijker?