Granny's verjongingskuur
-
- De Forumbelg
Een plaatje ergens "op" lassen is zowieso geen goed idee, plaatjes horen ergens "in" gelast te worden. Al het rot eruit, gezond er terug in. Je blijft gewoon slijpen tot er geen roest meer te zien is. Weten ze dat thuis niet?Anne schreef:Dus 't is sowiso beter om m helemaal te vervangen en geen plaatje erop te lassen?
Nu het ding uit elkaar ligt zou ik even doorbijten, op straat ligt toch alleen maar zout.
Yannick
Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Weet ik maar al te goed.. Als je blijft slijpen tot je geen roest meer zit, hou je ook vrij weinig eend overYannick schreef:Je blijft gewoon slijpen tot er geen roest meer te zien is. Weten ze dat thuis niet?
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Veelvuldig poster
Yannick schreef:Een plaatje ergens "op" lassen is zowieso geen goed idee, plaatjes horen ergens "in" gelast te worden. Al het rot eruit, gezond er terug in. Je blijft gewoon slijpen tot er geen roest meer te zien is. Weten ze dat thuis niet?Anne schreef:Dus 't is sowiso beter om m helemaal te vervangen en geen plaatje erop te lassen?
Nu het ding uit elkaar ligt zou ik even doorbijten, op straat ligt toch alleen maar zout.
Yannick
lol de rest weet dat vast wel tenminste daar ga ik vanuit
Blij dat ik dat niet zelf hoef te doen, denk dat ik niet lang had kunnen rondrijden!
zal morgen eens wat foto's maken van de kofferbak, dan is net iets meer licht beschikbaar
2cv Vert Tuilleries 1975
-
- Las Expert
- Contacteer:
hoe is de rest van het scherm? met name van de staartstukken en onder de zeiruitjes?
als ie daar ook rot is kun je wel nieuwe binnenschermen inlassen (is veel werk)
is dat nou wel gaaf kun je deze plekken wel herstellen!
dat stuk blik waar je puntrubber in zit losboren en schoonmaken. in het scherm zelf roest wegslijpen en een nieuw stuk inlassen.
op je 2de foto moet je ook gewoon een stuk blik tegen aan kloppen dat ie de zelfde ronding heeft als de oude! nieuw stuk er op leggen en aftekenen en eruit slijpen en nieuw stuk in lassen!
kijk ook gelijk je c stijlen na!
als ie daar ook rot is kun je wel nieuwe binnenschermen inlassen (is veel werk)
is dat nou wel gaaf kun je deze plekken wel herstellen!
dat stuk blik waar je puntrubber in zit losboren en schoonmaken. in het scherm zelf roest wegslijpen en een nieuw stuk inlassen.
op je 2de foto moet je ook gewoon een stuk blik tegen aan kloppen dat ie de zelfde ronding heeft als de oude! nieuw stuk er op leggen en aftekenen en eruit slijpen en nieuw stuk in lassen!
kijk ook gelijk je c stijlen na!
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
- Michiel van G.
- Heavy user