Granny's verjongingskuur
-
- Veelvuldig poster
Granny's verjongingskuur
Vandaag is pap begonnen met het restaureren van Granny!!
Voor de wereldmeeting moet ze af zijn
Vandaag is de linker bodemplaat eruit geslepen:
Voor de wereldmeeting moet ze af zijn
Vandaag is de linker bodemplaat eruit geslepen:
2cv Vert Tuilleries 1975
Goed bezig!
Let ook op de details:
Granny's eigen schroevendraaier
Let ook op de details:
Granny's eigen schroevendraaier
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Veelvuldig poster
even nog een technisch vraagje....
ik moet de vloerplaten en de dorpels vervangen. Is het handig/slim om eerst uit te meten waar de vloerplaat op de dorpel moet komen om vervolgens de dorpel aan de vloerplaat te lassen en dan in de koets te leggen. ?
Je kunt zo veel handiger lassen...of ben ik daar iets te optimistisch in??
p.s. heb daar even naar gezocht maar kon geen relevante info daarover vinden....
ik moet de vloerplaten en de dorpels vervangen. Is het handig/slim om eerst uit te meten waar de vloerplaat op de dorpel moet komen om vervolgens de dorpel aan de vloerplaat te lassen en dan in de koets te leggen. ?
Je kunt zo veel handiger lassen...of ben ik daar iets te optimistisch in??
p.s. heb daar even naar gezocht maar kon geen relevante info daarover vinden....
2 cylinders en 30 pk maar veel meer inhoud..!
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
-
- Las Expert
- Contacteer:
ja dat kan maar als je eend al van het chassis is dan kna je een er een soort rolkooi in lassen! en dan je dorpels er uit halen en er weer in!
de bodemplaat kan je er inleggen en zien dat het gaatje in je voeten bak overeen komt met je bodemplaat!
als je er nog iets zekere wil weten kan je de gorden plaat vast bouten in de dorpel en de vloer!
je mag me ook pb als je meer vragen hebt!
de bodemplaat kan je er inleggen en zien dat het gaatje in je voeten bak overeen komt met je bodemplaat!
als je er nog iets zekere wil weten kan je de gorden plaat vast bouten in de dorpel en de vloer!
je mag me ook pb als je meer vragen hebt!
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
-
- Veelvuldig poster
bekleding zou ik zelf niet aan beginnen, meestal is die zo oud en verweerd dat die weer snel kapot gaat, kijk anders hier eens: http://www.mehariclub.com/article.do?re ... e=33042213Anne schreef:vandaag of morgen zelf nog aan de banken beginnen, hoop dat ik de stof een beetje kan redden en er in ieder geval 1 hele hoes van kan maken... zie het niet zitten om 350 euro ofzo uit te geven aan nieuwe bekleding
lijkt me een mooi prijsje voor een complete set! (en de kleur doet t volgens mij ook wel goed in granny)
greetzzzzzzzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400