zoals die kroeg in amsterdam, bestaat al 400 jaar. van de brandweer moet de deur naar buiten open, van de monumentencommissie mag dat niet...dyane_maniac schreef:en sommige dingen zijn strijdig met elkaar of vrij interpreteerbaar...
Winter perikelen
Tsja, zoals mn chef vertelde die in de organisatie zat van een vrijmarkt: waren ze hamburgers aan het bakken, kwam de brandweer vertellen dat het zeil boven de kraam wegmoest ivm brandveiligheid (prima, doen we dat). Kwam binnen het half uur de Voedsel en Warenautoriteit eisen dat het zeil over de kraam moest ivm hygiene (vogelpoep).
Maar dat zijn meer zomerperikelen
Maar dat zijn meer zomerperikelen
-
- Veelvuldig poster
Dyane maniac schreef:
De regering probeert al jaren onnodige en tegenstrijdige regels te schrappen, althans dat zeggen ze. Nu nog even doen.....ik ken het. ben geen advocaat, maar heb hier de nodige regelgeving en wetgeving staan mbt het ontwerp van schepen, maar je zoekt je het rambam en sommige dingen zijn strijdig met elkaar of vrij interpreteerbaar...
Nee, ik denk dat dat weer met iets anders te maken heeft. Veel mensen zijn lui en egocentrisch. Wat er in de wereld om hen heen gebeurt, interesseert ze nauwelijks.Twécévé schreef:Ach, bij de gemeente waar ik werk hebben ze alle ondernemers gevraagd voorbeelden in te dienen van regels die geschrapt zouden moeten worden.
Gemeente zette zich schrap maar..... 0 reacties ondanks herhaaldelijk verzoek. Zo ergerlijk is het dus blijkbaar ook weer niet.
Q. [/moppermodus]
"Blik" - de grachtengroene AZ-A2 uit 1970
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik kom foto's tegen op facebook van volstrekt onbekenden die me met de burton (zonder kapje erop) zijn tegengekomen en hebben vastgelegd. vervolgens zie je vrienden reageren van dat ze diegene wel kennen
Laatst gewijzigd door j b op ma 6 feb, 2012 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
J B
just drive like you stole it
just drive like you stole it
- André Post
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster
-
- Heavy user
Ja helaas,
Ik heb voor bijna 700 euro winterbanden op velg gekocht (notabene van het type m&s) dan ligt er eindelijk sneeuw... Staat de eend al een paar weken in de loods met het motorblok op de werkbank En nu de NS zoveel problemen geeft durf ik ook niet naar de loods. Straks rijdt de laatste trein terug niet en zit ik vast in Purmerend. Donderdag mag ik de corsa van de buuf lenen!
Ik heb voor bijna 700 euro winterbanden op velg gekocht (notabene van het type m&s) dan ligt er eindelijk sneeuw... Staat de eend al een paar weken in de loods met het motorblok op de werkbank En nu de NS zoveel problemen geeft durf ik ook niet naar de loods. Straks rijdt de laatste trein terug niet en zit ik vast in Purmerend. Donderdag mag ik de corsa van de buuf lenen!
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction