Reparatie vloerplaat en voetenbak
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik heb daar een soort van tochtstrip zitten.
Wat er origineel zit weet ik niet eigenlijk, maar die rubber flap, die met dat alu ding vast gezet wordt, drukt daarop als het dak dicht zit.
Scheelt heel wat water binnen bij mij nu.
Wat er origineel zit weet ik niet eigenlijk, maar die rubber flap, die met dat alu ding vast gezet wordt, drukt daarop als het dak dicht zit.
Scheelt heel wat water binnen bij mij nu.
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Origineel is hij allang niet meer, maar ik vind het maar een vreemd dat het er zit. Ik kan mij voorstellen dat men daar iets maakt om te voorkomen dat er water tussen de dubbele plaat kan komen, deze dan sluit een dunne tape beter af. Deze strip is te dik om zich naar de plaatdikte te vormen. Ik kan de strip ook niet vinden in de documentatie van de diverse eendenboeren.thomaaas schreef:Ik mis m niet iigDenk ook niet dat het zo heel ernstig is om zonder tape van huis te gaan, tenzij je je auto érg graag érg origineel wilt hebben
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
De afgelopen dagen samen met mijn zoon de eend weer in elkaar gesleuteld en gisteren avond eindelijk weer eens kunnen rijden.
Helemaal klaar is hij nog niet, verwarmingsbuizen, binnenbekleding, binnenverlichting, achterbumper en radio moeten nog gemonteerd worden. Ook jammer dat ik nog niet alle delen gespoten heb, maar dat hoop ik in de komende weken voor elkaar te kunnen maken. Ik heb de linker deuren al gespoten liggen maar moet ze nog afmonteren. Dan nog de rechter deuren, de achterklep en de airco-klep spuiten. Vandaag zal er niet veel meer gebeuren (mijn vrouw is jarig) maar morgen de zaak afmonteren, dan de tent er in gooien en drie dagen met mijn zoon naar de Nurburg-ring.

Helemaal klaar is hij nog niet, verwarmingsbuizen, binnenbekleding, binnenverlichting, achterbumper en radio moeten nog gemonteerd worden. Ook jammer dat ik nog niet alle delen gespoten heb, maar dat hoop ik in de komende weken voor elkaar te kunnen maken. Ik heb de linker deuren al gespoten liggen maar moet ze nog afmonteren. Dan nog de rechter deuren, de achterklep en de airco-klep spuiten. Vandaag zal er niet veel meer gebeuren (mijn vrouw is jarig) maar morgen de zaak afmonteren, dan de tent er in gooien en drie dagen met mijn zoon naar de Nurburg-ring.

Schultenbräu das ist mein Bier !
Het meeste is iig achter de rug!Boudewijn schreef:De afgelopen dagen samen met mijn zoon de eend weer in elkaar gesleuteld en gisteren avond eindelijk weer eens kunnen rijden.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-DURLVHUC-D.jpg[/im]
Ga je nog een tijd neerzetten met de eend?

- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Nee we gaan de baan niet op, veel te gevaarlijk. Vooral in het weekeinde gebeuren er daar veel ongelukken. Er rijdt dan van alles door elkaar, gezinnen met het fietsenrek achter op de auto, jongeren met een oude golf, van die gasten die denken dat een SUV een sportwagen is in plaats van een busje met een te grote motor, echte sportwagens met een opa achter het stuur en dan nog de mensen met een race licentie die echt kunnen rijden. Vorig jaar werd de baan bijna elk half uur stil gelegd om de rotzooi van weer een ongeluk op te ruimen. Je moet dan ook de kosten van het opruimen betalen evenals de schade aan de baan en de tijd dat de baan wordt stil gelegd. Volgens mij ben je dan ook niet verzekerd. Mijn zoon zou graag eens een ronde over de baan willen mee maken, maar zolang er geen speciale 2cv ronde is zoals in Spa, begin ik er niet aan.Erasmo schreef: Het meeste is iig achter de rug!
Ga je nog een tijd neerzetten met de eend?
Gisteren nog de linker rem schoon gemaakt omdat de auto wat naar rechts trok, een paar bussen bitak er onder gespoten en de radio en 12 volt aansluiting voor de TomTom gemonteerd. Ik heb alleen nog geen antenne dus wordt het cassettes luisteren.
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
De rit naar Nurbug is zonder problemen verlopen, alleen de klep van de rechter warmtewisselaar wil niet geheel dicht zodat we warme voeten kregen. Met open dak is dat niet erg maar als het dak dicht is wordt het toch warm. De cassette speler van de radio geeft een zeer slecht en zacht geluid, kan aan de cassette liggen maar ook aan de radio. Ik hoop dat laatste, dan heb ik een goede reden om een radio met USB aansluiting te kopen. Maar eerst moet ik nog een lekkage oplossen. In de regen komt er overal water binnen. Ik heb het idee dat dat nu ook meer is dan voorheen. Binnenkort de airco-klep spuiten en dan tevens een nieuw rubber plaatsen. Het huidige rubber is ook verkeerd om geplaatst, met de ribbel naar buiten.
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Dat zachte geluid van je cassette ligt vrijwel zeker aan de versterker in de radio. Dit zijn vaak oude radio's met een laag eindvermogen. Een radio met USB met 4x 50watt (is RMS 17W ofzo) geeft echt 10x een beter geluid. Ook je speakers hierop aanpassen svp. Tom DP heeft ook een nieuwe radio met oude speakers en deze hoor je ook nauwelijk. Speakers met een vermogen van om en nabij de 50W RMS zijn al afdoende.
Voor een 100 a 150 euro, moet je een leuk low-budget geluidje in je auto hebben zitten. Die je ook kunt horen op de snelweg.
Suc6.
Voor een 100 a 150 euro, moet je een leuk low-budget geluidje in je auto hebben zitten. Die je ook kunt horen op de snelweg.

Suc6.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Helaas, vanavond mijn Guns N' Roses cassette er in gedaan en een normaal geluid dus geen reden om een nieuwe radio te kopen.
@Punky ik heb deze boxen. http://www.caliber.nl/product_info.php? ... d9332654d7
Zij die goed genoeg? Zijn lekker handig op de aflegplank te monteren. Ik hoef niet zo een installatie als jij hebt, kan mij nog herinneren dat ik eens achter je reed en dat al mijn ramen trilden van jouw bassen. Ik wil wel een radio met afstandsbediening omdat ik de radio rechts onder de aflegplank heb gemonteerd en de meeste radio's van die kleine knopjes hebben, in combinatie met die dikke vingers van mij is dat niet echt handig. Heb je een advies wat ik er (low-budget) in zou kunnen zetten? CD-speler is niet nodig, dat tijdperk wil ik overslaan, dus van cassette naar USB.
@Punky ik heb deze boxen. http://www.caliber.nl/product_info.php? ... d9332654d7
Zij die goed genoeg? Zijn lekker handig op de aflegplank te monteren. Ik hoef niet zo een installatie als jij hebt, kan mij nog herinneren dat ik eens achter je reed en dat al mijn ramen trilden van jouw bassen. Ik wil wel een radio met afstandsbediening omdat ik de radio rechts onder de aflegplank heb gemonteerd en de meeste radio's van die kleine knopjes hebben, in combinatie met die dikke vingers van mij is dat niet echt handig. Heb je een advies wat ik er (low-budget) in zou kunnen zetten? CD-speler is niet nodig, dat tijdperk wil ik overslaan, dus van cassette naar USB.