Het vervelende dingen topic...
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Je hebt twee typen trekogen de compleet ronde en de zeskantige, bij mijn eend zaten toen de zeskantige en beide ogen aan de achterkant hadden haarscheurtjes erin. Ze waren toen wel gesmeerd, maar waarschijnlijk bij de vorige eigenaar niet. Ik zou in ieder geval ze allemaal even controleren.
Even geen 2cv
Fusee ellende... de eend van mijn zwager werd afgekeurd op te veel speling op de fuseepen. De rechter kant.
Omdat we dit 5-6 jaar geleden al eens gedaan hadden vond ik het vrij snel, maar de imi pennen destijds gaf ik er de schuld van. Daarom nu betere kwaliteit gekocht en na een ochtend freubelen was de klus geklaard. Zat inderdaad wel wat speling op de oude busjes, maar niet heel veel.
Nog steeds te veel speling! Draagarm blijkt dus uitgesleten. Kortom, voor niks aan de gang geweest. Heb gelukkig nog een draagarm met prima fuseepen en wiellager liggen dus die gaat er onder komend weekend.
Blijft hobby gelukkig.
Omdat we dit 5-6 jaar geleden al eens gedaan hadden vond ik het vrij snel, maar de imi pennen destijds gaf ik er de schuld van. Daarom nu betere kwaliteit gekocht en na een ochtend freubelen was de klus geklaard. Zat inderdaad wel wat speling op de oude busjes, maar niet heel veel.
Nog steeds te veel speling! Draagarm blijkt dus uitgesleten. Kortom, voor niks aan de gang geweest. Heb gelukkig nog een draagarm met prima fuseepen en wiellager liggen dus die gaat er onder komend weekend.
Blijft hobby gelukkig.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
Pfffff. Wil eigenlijk wel een foto hebben ja. Maar om daar nou ook nog eens 5,- euro voor neer te leggen is me al te gortig. En als ik nou een flut bezwaar aanteken krijg ik dan wel gewoon de foto? 
Of gewoon een heel zwamverhaal waar ze daar dubbel van het lachen van liggen. Dat ik het vermoeden heb dat ik geduwd werd etc. Maar even geen inspiratie vandaag.

Of gewoon een heel zwamverhaal waar ze daar dubbel van het lachen van liggen. Dat ik het vermoeden heb dat ik geduwd werd etc. Maar even geen inspiratie vandaag.
- André Post
- Heavy user
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Benzinemetertje doet het weer, de hele bedrading doorgemeten en alles was goed. Is verdorie bij het goed fixeren van de draad het stekkertje van de vlotter geschoven.
Dat weet je natuurlijk pas als de hele tank eronderuit gehaald is , gelukkig zat er niet veel benzine meer in de tank dus viel het gewicht mee.
Dan is de Méhari toch net weer iets handiger.
Dat weet je natuurlijk pas als de hele tank eronderuit gehaald is , gelukkig zat er niet veel benzine meer in de tank dus viel het gewicht mee.
Dan is de Méhari toch net weer iets handiger.
Méhari: Kratje, Tomaatje, nr4, Pimpel.
Méhari Gifkikker: 4x4 Voisin, 710cc VGS
2CV Chic met daarachter een Gobanna, Solex 3800(2x)
Méhari Gifkikker: 4x4 Voisin, 710cc VGS
2CV Chic met daarachter een Gobanna, Solex 3800(2x)