LE's restauratie
-
- Heavy user
-
- Gebruiker
- Contacteer:
In de kitcar handel is dit gewoon doorsnee materiaal. Daarvoor had je heus niet naar de HD boer hoeven gaan. Viel de prijs mee en heb je de olietemp. en -druk voelers erbij ? Daar heb je namelijk passende exemplaren voor of adaptors tbv het 2cv blok.Lelijke Eend schreef:Yupz. Dit doet enigzins ouderwets aan (meeste moderne klokjes hebben een aluminium ring en felle kleurtjes of zelfs LCD displays!) en dat mag ik wel
1984 Le Patron 3 / 1986 BX 1.4 RE / 1997 Saxo 1.6 SX automaat / 2012 DS3 HDI EGS
http://www.nwpvandenbergh.nl/citro-gekte/wagens.html
http://www.nwpvandenbergh.nl/citro-gekte/wagens.html
-
- Heavy user
Ik ben naar de HD-boer gegaan omdat de eerste klok die ik had (de toerenteller) ook van een HD was en ik de rest er in dezelfde stijl bij wou hebben.
Voor de olietemperattumeter heb ik netjes een sensor en voor de voltmeter en het klokje heb ik geen sensoren nodig
maar als ik er meer klokjes bij ga kopen (dat ben ik wel van plan), dan zorg ik er voor dat er ook netjes sensoren bij zitten. Als de schroefdraad van de sensoren en de gaten in het blok niet overeen komen is dat niet erg, daar kan ik wel wat op verzinnen/maken (op m'n werk staat een draaibank, een freesbank en een rits tappen en snijplaten).
Voor de olietemperattumeter heb ik netjes een sensor en voor de voltmeter en het klokje heb ik geen sensoren nodig

maar als ik er meer klokjes bij ga kopen (dat ben ik wel van plan), dan zorg ik er voor dat er ook netjes sensoren bij zitten. Als de schroefdraad van de sensoren en de gaten in het blok niet overeen komen is dat niet erg, daar kan ik wel wat op verzinnen/maken (op m'n werk staat een draaibank, een freesbank en een rits tappen en snijplaten).
Afblijven.
-
- Heavy user
Nou, met een laagje schaamrood op de kaken moet ik toegeven dat de klepzittingen inderdaad hard genoeg bleken. Dus de koppen kunenn terug naar Duitsland. Echter, iemand anders had de koppen naar het revisiebedrijf gebracht en zou ze ook weer ophalen + opsturen. Maar ik denk dat dat nog niet gebeurd is. Zal er vandaag of morgen weer even achteraan.
Afblijven.
-
- Heavy user
-
- Heavy user
-
- Heavy user
-
- Heavy user
-
- Heavy user
-