Thanks Marco.marcopr schreef:Schade aan je knie zul je bedoelen.
Ik hoorde het Tinouck. Klinkt toch wel naar.
We gaan er morgen een leuke dag van maken!
Het vervelende dingen topic...
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Kwam gisteren avond toen ik naar huis reed van het werk dit tafereel tegen. Zonde van de eend, maar als ik het artikel zo lees wel gemengde gevoelens. 1.8 = minimaal 8 glazen.
Ik zag de eend regelmatig rijden bij ons in het dorp. Eigenaar 1x gesproken.
http://veghel.kliknieuws.nl/nieuws/1624 ... de-fietser

Ik zag de eend regelmatig rijden bij ons in het dorp. Eigenaar 1x gesproken.
http://veghel.kliknieuws.nl/nieuws/1624 ... de-fietser

PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Heavy user
die anarchistische ente begint na 9 jaar bezit en 130.000 km's in die 9 jaar nu toch wel heeel erg slecht te worden qua koets. ik wil m eigenlijk echt niet weg doen, maar wil toch echt eerst de dyane afmaken voor ik weer een halve restauratie begin, maar voor de dyane is zijn we ook wel even verder...
twijfel twijfel wat te doen...
er zal dus eigenlijk een andere (tijdelijke) auto moeten komen zonder werk. bij voorkeur een eendachtige aangezien ik die zelf kan onderhouden. een ami 8 break staat al geruime tijd op de verlanglijst maar die zijn (net als de meeste andere eendachtigen overigens) eigenlijk wat te prijzig.
of ik moet een koets tegenkomen zonder al te veel werk. of ik moet als een malle toch de dyane klaarmaken...
zucht
twijfel twijfel wat te doen...
er zal dus eigenlijk een andere (tijdelijke) auto moeten komen zonder werk. bij voorkeur een eendachtige aangezien ik die zelf kan onderhouden. een ami 8 break staat al geruime tijd op de verlanglijst maar die zijn (net als de meeste andere eendachtigen overigens) eigenlijk wat te prijzig.
of ik moet een koets tegenkomen zonder al te veel werk. of ik moet als een malle toch de dyane klaarmaken...
zucht
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
Wat is dat met die bougies?!
Vorige week vrijdag is bij mij de bougie eruit genkalt, gelukkig binnen het dorp, dus gewoon naar huis geduwd. (onderweg schoot een aardige man mij te hulp, lief!)
Zaterdag zou de ALV van het eendeei zijn, mjah, het leek erop dat ik niet zou kunnen komen. Wat rondgebeld voor tips ideeën en misschien sleep-mogelijkheden oid...
Uiteindelijk heeft hans (ei-persoon) mij geholpen en op zaterdag ochtend om 10 uur het gaatje getapt. Zodoende kon ik om 4 uur aanwezig zijn op de ALV!
hans je bent een engel!
Vorige week vrijdag is bij mij de bougie eruit genkalt, gelukkig binnen het dorp, dus gewoon naar huis geduwd. (onderweg schoot een aardige man mij te hulp, lief!)
Zaterdag zou de ALV van het eendeei zijn, mjah, het leek erop dat ik niet zou kunnen komen. Wat rondgebeld voor tips ideeën en misschien sleep-mogelijkheden oid...
Uiteindelijk heeft hans (ei-persoon) mij geholpen en op zaterdag ochtend om 10 uur het gaatje getapt. Zodoende kon ik om 4 uur aanwezig zijn op de ALV!
hans je bent een engel!

-
- Regelmatige poster
ik mag hopen dat Hans de betreffende cilinderkop allereerst gedemonteerd heeft om nieuw schroefdraad (met een helicoil ??) te tappen ? anders zouden de metaalresten in de verbrandingsruimte terecht komen, wat niet echt wenselijk is.
wel heel aardig van deze Hans dat hij je zo snel geholpen heeft !
wel heel aardig van deze Hans dat hij je zo snel geholpen heeft !
BARE METAL CAR
Vandaag de nieuwe familie wagen opgehaald. Een xsara break met weinig kilometers, nette wagen, alleen was de aircopomp kapot. Is onderweg de pomp echt geploft(brok eruit) sta je met je nieuwe wagen stil langs de snelweg. Motor deed niks meer. Anwb erbij en op de brug. Toen zagen we dat de pomp echt helemaal naar zijn mallemoer is. Heeft waarschijnlijk even vastgeslagen en daardoor storing en de computer sluit de motor af. Later gewoon weer starten en met het advies laat dit snel maken. 5 meter voor de oprit weer afslaan en niet meer starten. Morgen maar garage bellen en hopen dat er niet meer aan de hand is.
Oei ,sterkteschermer schreef:Vandaag de nieuwe familie wagen opgehaald. Een xsara break met weinig kilometers, nette wagen, alleen was de aircopomp kapot. Is onderweg de pomp echt geploft(brok eruit) sta je met je nieuwe wagen stil langs de snelweg. Motor deed niks meer. Anwb erbij en op de brug. Toen zagen we dat de pomp echt helemaal naar zijn mallemoer is. Heeft waarschijnlijk even vastgeslagen en daardoor storing en de computer sluit de motor af. Later gewoon weer starten en met het advies laat dit snel maken. 5 meter voor de oprit weer afslaan en niet meer starten. Morgen maar garage bellen en hopen dat er niet meer aan de hand is.

hopelijk heb je geen kat in de zak.
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
Zo wordt het vaker gedaan. Is er een draadbus ingezet?Hilke schreef:We hebben de kop er niet afgehaalt, hij heeft uiterst vakkundig met een stofzuiger, een hoop klonten vet en een een goede dosis behendigheid het draadje getapt. Ik heb ondertussen alweer 300 km erop zitten en geen enkel probleem gehad!
De pickup heb ik gerepareerd met een andere kop die nog op de plank lag. Op mn werk in de pauze even gedaan, altijd handig als de directeur ook aan oude auto's sleutelt voor de hobby. Gereedschap genoeg aanwezig. De gestripte kop zet ik een keer een draadbuisje in en dan kan die ook weer gebruikt worden.
@schemer
Hopelijk blijft het bij de pomp
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Gisteren met het uit de garage halen van de Ami de deur gemold. Ik trek hem vaak aan de trekhaak er met de hand uit. Bleek de deur open te staan. Nu is het raamframe krom. Dus maar snel de oude deur erin gehangen en wat opgelapt. Zie je straks niks meer van. ';-)
PuNk RoCK LosEr
Voor het eerst slachtoffer van internetoplichting. Ik zoek een reflector voor de 2cv en had een advertentie gezet, kreeg een reactie van iemand die er wel 1 te koop had, foto's en al er ook bij.
27,50 overgemaakt, en een half uur later kreeg ik een mail van marktplaats dat ze hadden gezien dat ik contact met die persoon had gehad, maar ze adviseerden me ten strengste niets te betalen aangezien hij een oplichter is. Zijn account is ook gelijk geblokkeerd.
Ik had dat geld dus al overgemaakt dus dat ben ik gewoon kwijt.
Heb 2,50 extra gestort en er bij gezet: "hier, is het een rond bedrag, armoedzaaier"
Wat een mislukkeling ben je dan zeg
Maak er dan gewoon een eind aan, dat is voor iedereen het beste.
Ik ga uiteraard wel aangifte doen, maar het ergste vind ik nog dat ik nog steeds geen reflector heb
27,50 overgemaakt, en een half uur later kreeg ik een mail van marktplaats dat ze hadden gezien dat ik contact met die persoon had gehad, maar ze adviseerden me ten strengste niets te betalen aangezien hij een oplichter is. Zijn account is ook gelijk geblokkeerd.
Ik had dat geld dus al overgemaakt dus dat ben ik gewoon kwijt.
Heb 2,50 extra gestort en er bij gezet: "hier, is het een rond bedrag, armoedzaaier"
Wat een mislukkeling ben je dan zeg

Ik ga uiteraard wel aangifte doen, maar het ergste vind ik nog dat ik nog steeds geen reflector heb