Het Grote "Ik heb weer APK!!!" topic
-
- Regelmatige poster
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Duintje
- Moderator
- Contacteer:
Vandaag weer met vlag en wimpel door de APK gekomen. Moesten wel 2 nieuwe voorbandjes onder. Heb er nu Wearwell's onder liggen. Kosten de helft van michelins, maar zien er verder hetzelfde uit. Die chinezen hebben zelfs het profiel nagemaakt.
Of het ook net zo comfortabel is als Michelins weet ik niet, maar dat gaan we de komende tijd meemaken.
Verder nog 2 nieuwe reflectors in m'n koplampen, maar verder niks aan het handje
Of het ook net zo comfortabel is als Michelins weet ik niet, maar dat gaan we de komende tijd meemaken.
Verder nog 2 nieuwe reflectors in m'n koplampen, maar verder niks aan het handje
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
Na de vorige APK heb ik nog een vakantieritje gedaan van 4500 km, daarna heeft mijn beige KG-37-LR ruim 10 maand in de stalling gestaan en vandaag is ze (O,wat een wonder) zonder problemen weer goedgekeurd .
Dus ze mag het komende weekend mee naar de EEEC en dan mag ze van mij wel weer de winterslaap in
Dus ze mag het komende weekend mee naar de EEEC en dan mag ze van mij wel weer de winterslaap in
2CV6club1983-acadiane1985-azu1962
-
- Heavy user
heheh, ik heb weer APK
was nog ff onderhandelen, de auto was afgekeurd op een rammelende uitlaat, twee verschillende lampjes op de achterlichten, een verlichtingsschakelaar die steeds op grootlicht sprong, geen bandje om een aandrijfashoes, afstelling van de verlichting, een handrem die niet helemaal recht werkte en een onmogelijke CO2 afstelling omdat de motor niet stationair bleef lopen...
maar na wat onderhandelen en aan de carb prutsen toch goedgekeurd tot 4 oktober 2012!
Nu lkkr het nieuwe blokje inrijden
was nog ff onderhandelen, de auto was afgekeurd op een rammelende uitlaat, twee verschillende lampjes op de achterlichten, een verlichtingsschakelaar die steeds op grootlicht sprong, geen bandje om een aandrijfashoes, afstelling van de verlichting, een handrem die niet helemaal recht werkte en een onmogelijke CO2 afstelling omdat de motor niet stationair bleef lopen...
maar na wat onderhandelen en aan de carb prutsen toch goedgekeurd tot 4 oktober 2012!
Nu lkkr het nieuwe blokje inrijden
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Gebruiker
Eindelijk!!
Het was een langdradig verhaal dit jaar, maar het is dan toch gelukt. Mijn Dyane heeft weer APK!
Wel de remleiding voor-achter (of andersom) moeten vervangen en de uitlaat aan elkaar laten bakken.
Wel lekker dat het geheel van tenminste 4x herkeuren over 4 weken verspreid me totaal 14,95 kostte
Wel de remleiding voor-achter (of andersom) moeten vervangen en de uitlaat aan elkaar laten bakken.
Wel lekker dat het geheel van tenminste 4x herkeuren over 4 weken verspreid me totaal 14,95 kostte
Broem, dat zouden meer mensen moeten doen
- André Post
- Heavy user
- André Post
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Spookeend ook weer goedgekeurd, wederom met steekproef, dus, wederom in 1 keer 2 keer goedgekeurd!!!
Mag ook wel, ik heb afgelopen jaar maar 1500 km gereden, ernstig weinig..........
Mag ook wel, ik heb afgelopen jaar maar 1500 km gereden, ernstig weinig..........
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
Nou, die van mij mag ook weer een jaar (helaas geen 2...), wel wat dingetjes aan moeten (laten) doen (nog bedankt Dolf ) andere uitlaat, andere gordel (hij kwam steeds tussen de deur en was teveel gerafeld), vet in de fusees en nog wat dingetjes zoals lampen en CO afstellen. Maar ben vooral blij met het nieuwe spruitstuk + carb waardoor ie veel beter loopt......
yeah weer een rijdende eend........