neej heb nog niks gevonden. als je een paar plaatjes kan maken graagmarcopr schreef:DUKW,
heb je al de foto voor van de bevestiging?
Ik lees het nu pas.
Zo niet, dan kan ik morgen wel een paar plaatjes schieten.
bedankt alvast.
gr dukw
Wat heb je nou precies waar doorgezaagd? Het lijkt niet dat je gelast hebt of wel?inmijneendje schreef:Hier mijn aanpassingen:
simpeler kan het niet, koplamp steun doorzagen en deuk in dynamokapje meppen. En een extra staafje tussen de spatborden voor het fladderen.
Zoals je kan zien op de foto heb ik de steun doorgezaagd net na waar hij naar beneden gaat, wel is de hoogte verstelling vast gelast anders schijnen je koplampen zo raar naar beneden. Als je de mogelijkheid hebt om het zo te maken als de foto erboven dus een nieuw stuk tussen de koplamp steun , dan ben je denk ik beter af, dan de manier zoals ik het heb.Rens schreef:Wat heb je nou precies waar doorgezaagd? Het lijkt niet dat je gelast hebt of wel?inmijneendje schreef:Hier mijn aanpassingen:
simpeler kan het niet, koplamp steun doorzagen en deuk in dynamokapje meppen. En een extra staafje tussen de spatborden voor het fladderen.
Ik sta op het punt een ribbelkap te kopen en wil de klussen overzien voordat ik er aan begin!
Thnx!
Rens