Bedankt, dat klopt dan!CVosje1994 schreef:Volgens de orga decoder op deze site rolde ze van de band op 22 oktober , 1986
Koetswerk vervangen
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik denk dat ik het al zie! volgens mij zit om deze ring een klem met een inbusbout schroef bevestigd. Kan dat kloppen? En volgens mij is deze dus al eerder rond gedraaid. Kan ik deze schroef er uit boren of is die bikkel hard?theoenmarion schreef:ik heb er al. minstens een week, kruipolie in en omheen gespoten maar de stang schuift iets omhoog en dan lijkt het wel of er een soort bus/ring achter het contactslot-huis het geheel tegen houd! het stuur kan er toch op blijven zitten?
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Je moet van het stuurslot zijn met de eend. Dus sleutel in contact en stuurslot loshalen. (met de sleutel)
Pas dan kun je (niet noodzakelijk om de stuurpijp van het stuurhuis te halen) het stuurslot verwijderen.
Pas dan kun je (niet noodzakelijk om de stuurpijp van het stuurhuis te halen) het stuurslot verwijderen.
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Dat is nou het probleem, contactsleutel is afgebroken en zit nog half in het contactslot.Spookeend schreef:Je moet van het stuurslot zijn met de eend. Dus sleutel in contact en stuurslot loshalen. (met de sleutel)
Maar het is gelukt.In kon de inbusbouten toch los krijgen en toen viel de bus er achterweg en kon de stuurstang eruit!
Aanhouder wint!
Bedankt jullie allemaal voor de tips. Waar ben je zonder forum!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Als je het stuk sleutel eruit krijgt kun je het slot misschien gewoon weer gebruiken. Soms lukt het met een figuurzaagje met grove vertanding. Het blad een stukje langs de sleutel steken een halve slag draaien zodat de tanden in de sleutel grijpen en dar eruit trekken zover dat je de rest met een punttangetje kunt pakken. Anders eens bij een sleutelboer vragen die hebben ook nog wel trucjes.
diverse Citroens, wat anders.