Pagina 4 van 5

Geplaatst: do 28 nov, 2013 10:55
door Dabdriver
Volgens mij is koppelingsplaat zeer slechte kwaliteit ook.
Ik heb een andere erbij gelegd. (Deze was wel versleten)
Die vond ik van de klinknagels veel sterker eruit zien.
Wat is wel kon zien dat de stukke koppelingsplaat uit het jaar '97 komt.
De merk staat er niet op.

Geplaatst: do 28 nov, 2013 18:35
door AZL57
made in china.....?

Geplaatst: vr 29 nov, 2013 00:55
door Dabdriver
AZL57 schreef:made in china.....?
Geen idee maar hier het berschil.

Kijk maar naar die klinknagels.

Misschien is er ook wel te hard mee gereden door de vorige eigenaar.

Afbeelding

Geplaatst: vr 29 nov, 2013 08:19
door AZL57
Heeft niets met hard rijden te maken. oude nagels lijken stuk kleiner. Optie de voering van de kapotte overzetten op de andere :P

Geplaatst: ma 9 dec, 2013 18:28
door Bertje Beige
En, rijd deze al weer?

Geplaatst: za 21 dec, 2013 15:27
door Bertje Beige
En?

Geplaatst: vr 27 dec, 2013 12:14
door Dabdriver
Even een vraagje over de DIFFERENTIEELPAKKING.
Laat ik nu net deze net verkeert besteld te hebben.
Zou je ook vloeibare bepakking hier voor kunnen gebruiken?

Geplaatst: vr 27 dec, 2013 12:21
door Dabdriver
Bertje Beige schreef:En, rijd deze al weer?
Ik ben er net mee verder.
Ik heb een nieuw drukgroep compleet besteld.
Maar vervangt nu gelijk de difrenceel keringen.
Totdat ik nu hierboven een vraag had

Geplaatst: vr 27 dec, 2013 15:15
door Ducksen
Das nogal een klus 8) hopen dat ie snel weer rijd

Geplaatst: vr 27 dec, 2013 15:51
door Dabdriver
Maar de vraag blijft over de DIFFERENTIEELPAKKING.

Zou je ook vloeibare bepakking hier voor kunnen gebruiken :?:

Geplaatst: vr 27 dec, 2013 15:53
door Dabdriver
Ducksen schreef:Das nogal een klus 8) hopen dat ie snel weer rijd
Komt zeker goed hoor! :wink:

Geplaatst: vr 27 dec, 2013 16:11
door TB
Persoonlijk zou ik voor de papieren pakkingen gaan a 2 euro per stuk.

Vloeibare pakking die oliebestendig is zou ook moeten lukken lijkt me. Maar ik heb zoiets, dan zou citroen dat ook wel gebruikt hebben op die plek.

Geplaatst: vr 27 dec, 2013 16:16
door Dabdriver
TB schreef:Persoonlijk zou ik voor de papieren pakkingen gaan a 2 euro per stuk.

Vloeibare pakking die oliebestendig is zou ook moeten lukken lijkt me. Maar ik heb zoiets, dan zou citroen dat ook wel gebruikt hebben op die plek.
Daar heb je wel een punt.
Bedankt TB, ik ga deze dan maar bestellen.
Dan maar weer verzendkosten erbij van € 4,- grrr

Geplaatst: vr 27 dec, 2013 16:22
door TB
Dabdriver schreef:
TB schreef:Persoonlijk zou ik voor de papieren pakkingen gaan a 2 euro per stuk.

Vloeibare pakking die oliebestendig is zou ook moeten lukken lijkt me. Maar ik heb zoiets, dan zou citroen dat ook wel gebruikt hebben op die plek.
Daar heb je wel een punt.
Bedankt TB, ik ga deze dan maar bestellen.
Dan maar weer verzendkosten erbij van € 4,- grrr
Combineren met iets dat je nog nodig hebt? Nu zijn er ook webshops die geen verzendkosten rekenen. Weet alleen niet of ze allemaal die pakkingen verkopen, maar lijkt me dat het altijd te leveren is.

Ben trouwens geen bakkenspecialist, dus wacht even met bestellen tot er meerderen hebben gereageerd. Misschien gaat t wel prima met vloeibare pakking.

Geplaatst: vr 27 dec, 2013 21:57
door 2cvmaarten
TB schreef:Persoonlijk zou ik voor de papieren pakkingen gaan a 2 euro per stuk.

Vloeibare pakking die oliebestendig is zou ook moeten lukken lijkt me. Maar ik heb zoiets, dan zou citroen dat ook wel gebruikt hebben op die plek.
Laten we wel wezen, vloeibare pakkingen zijn in de loop der jaren flink verbeterd! Denk dat je een goede vloeibare pakking (loctite) best kunt gebruiken, of misschien een combi van vloeibaar en papier dit werkt ook heel goed. (heb ik zelf ook toegepast bij restauratie van een traction begin dit jaar en is nog altijd kurk droog!)