Pagina 4 van 7
Geplaatst: ma 23 jan, 2006 09:26
door Evan
Deze Ami komt nooit in Roden, daar is ie bij mijn weten ook nog geen ene keer van zijn leven geweest

Deze AMI heeft een hele goede garage aan:
www.martienmooijman.nl
Geplaatst: ma 23 jan, 2006 18:11
door Lelijke Eend
Okay, weet ik genoeg

Geplaatst: ma 23 jan, 2006 19:02
door Frank Deusjevoo
charleston tuning schreef:geweldig,
ik zou ooit ok nog een keer een eigen site willen maken voor mijn eend!! lijkt me echt leuk, alle verbouwingen een beetje bijhouden enzo..
Ha Johannes,
Is niet zo moeilijk hoor zo'n site bouwen!
Kijk dus eens op
www.web-log.nl . Daar is zonder echte kennis (als je weet hoe een forum werkt weet je ook hoe dat werkt

) een mooie weblog te bouwen... Succes heb je echt niet nodig hoor.. gewoon DOEN!
Frank
Geplaatst: wo 25 jan, 2006 00:45
door Evan
Het Dak EraF!!!
euh.... EROP!
....euh....
nouja kijk zelf maar!!
klik op
Acapickup
Geplaatst: zo 29 jan, 2006 13:48
door Evan
Geplaatst: zo 29 jan, 2006 14:09
door backfire
De 1e staat buiten en de 2e staat binnen
Geplaatst: zo 29 jan, 2006 14:20
door TheSeend
Er hang een draadje onder het chassis bij de tweede. En bij de eerste staat het wiel iets gedraaid.
Heb ik nu iets gewonnen?
Geplaatst: zo 29 jan, 2006 14:25
door the Nosepicker
Velgen gepoetst?

Geplaatst: zo 29 jan, 2006 14:28
door backfire
nee ik zie het al, stuur en stoel zijn er uit gehaald.
Geplaatst: zo 29 jan, 2006 14:28
door TheSeend
Maar ziet er cool uit. Ik ben net zo ver als jouw eerste stap. Beetje in paint spelen.
Maar dit op basis van een bestaande foto.
Wil dit nog eens doen. Maar dan moet ik in de UK een aca zien te vinden en die importeren naar ierland, waar geen onderdelen voor de eend te krijgen zijn. Rijd nu rond met een GS-gaskabel die we helemaal hebben moeten ombouwen bij een kleine garage net buiten Dublin.
Zie origineel en mijn broddelwerk:
en dan mijn broddelwerk:
Wil er een soort van amerikaanse cabrio van maken. Inclusief staartvinnen.
Waarom juist aca? omdat die een stever chassis heeft en een tikkie langer is, zodat er ook een grote klep achter kan. Maar zal denk ik wel schrikken worden van de prijzen als ik een cabrio dak ga zoeken die custom made is...
Daniel
Geplaatst: zo 29 jan, 2006 14:35
door backfire
maar ff zere neus, goed bezig, zat net op je site verhaal te volgen. Hoe ga je straks ronding aanbrengen in de daklijn naar achteren, of maak je hem gewoon plat.
Geplaatst: zo 29 jan, 2006 15:31
door thomaaas
Je moet achter een "zonneklep" maken over je achterruit, een kleine overhang dus. Dan worden je ramen minder vies, staat berecool en misschien kun je er nog een 3e remlicht in kwijt

Geplaatst: zo 29 jan, 2006 15:32
door thomaaas
Owja, en @ daniel, ziet er heel mooi uit, ik hoop dat je 't ooit nog eens bewaarheid kunt maken, zou wel vét zijn!
Geplaatst: zo 29 jan, 2006 20:39
door Evan
De ronding in de daklijn zit er al in, maar t is een vrij scherpe.
De overhang van thomas gaat er niet komen, want dan kom ik in de knoop met de huif. En een 3e remlicht is gewoon vloeken in de kerk

ik ga aan de achterkant van die mooie ronde AK400/DS achterlichten en knipperlichten zetten, met chroomrandje. Daar past toch geen 3e remlicht bij!
@ the seend: voor het carbriodak maak je toch gewoon zelf het frame? en laat je bij een zeilmakerij een stoffen overtrek maken?
dat ontwerpje van je ziet er leuk uit, ook die stroomlijnkapjes over de koplampen

Ik ben benieuwd!
Het doortrekken van het profiel van de portieren is best lastig, om dat strak en recht te krijgen...
(ik vindt het altijd wel grappig dat mensen een project willen en dan pas de basis gaan kopen. Bij mij is het altijd omgekeerd. Ik kom iets tegen en ga dan pas bedenken wat ik er mee ga doen. Of ben ik nu raar?

)
fotoverslag van het achterpaneel komt binnenkort op de web-log heb nog even geen tijd gehad om m te maken
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 00:38
door thomaaas
Okeej okeej, geeft niets hoor!!!
Kan ik het zelf ooit eens doen, mocht ik er ooit genoeg tijd/geld/geduld voor krijgen
