nieuw bloed
-
- Veelvuldig poster
Beide, ik wil naar Zweden, ik ben nu op zoek naar een eendje en aangezien ik vandaag 17 ben geworden en als ik op 1 maart 2007 achttien wordt, dan moet het te doen zijn om voor juli mijn rijbewijs te halen, en dan met de eend naar zweden.
Verder verzekering doe ik op men eigen naam zetten vanaf 24 jaar en ik ga de eerste jaren ook op mijn vaders naam met oldtimerverzekering, kmteller afkoppelen .. fietscomputertje voor in de plaats ...
Frank
Verder verzekering doe ik op men eigen naam zetten vanaf 24 jaar en ik ga de eerste jaren ook op mijn vaders naam met oldtimerverzekering, kmteller afkoppelen .. fietscomputertje voor in de plaats ...
Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
als je em dan toch op je pa's naam verzekerd, doe het dan goed en neem een iets uitgebreidere verzekering, met wat meer km's! als je een ongeval krijgt en ze gaan je auto nakijken, krijg je veeeel problemen (onverzekerd rondrijden e.t.c.!) het scheelt echt niet veel in de premie (citroklassiek) en als je geen geld hebt moet je ook geen auto gaan rijden, zelfs een eend kost stiekem nog veel!Frank Deusjevoo schreef: Verder verzekering doe ik op men eigen naam zetten vanaf 24 jaar en ik ga de eerste jaren ook op mijn vaders naam met oldtimerverzekering, kmteller afkoppelen .. fietscomputertje voor in de plaats ...
Frank
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
WERELDMEETING?thomaaas schreef:K*T wanneer is die dan? fok fok fok dat wil ik niet missen, desnoods ga k er met de trein heen [of met jouw ] ZWEDEN en WERELDMEETING en WE RAKEN OFF-TOPIC
eehh wanneer enzo dan? ver vooruit he die planning
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
Klik eens hier...!charleston tuning schreef:WERELDMEETING?thomaaas schreef:K*T wanneer is die dan? fok fok fok dat wil ik niet missen, desnoods ga k er met de trein heen [of met jouw ] ZWEDEN en WERELDMEETING en WE RAKEN OFF-TOPIC
eehh wanneer enzo dan? ver vooruit he die planning
Frank
-
- Veelvuldig poster
Tsja je wilt het natuurlijk wel betaalbaar houden als student, en ik heb het geld wel maar waarom niet besparen op dingen waarop het makkelijk mogelijk is?rusty schreef:als je em dan toch op je pa's naam verzekerd, doe het dan goed en neem een iets uitgebreidere verzekering, met wat meer km's! als je een ongeval krijgt en ze gaan je auto nakijken, krijg je veeeel problemen (onverzekerd rondrijden e.t.c.!) het scheelt echt niet veel in de premie (citroklassiek) en als je geen geld hebt moet je ook geen auto gaan rijden, zelfs een eend kost stiekem nog veel!Frank Deusjevoo schreef: Verder verzekering doe ik op men eigen naam zetten vanaf 24 jaar en ik ga de eerste jaren ook op mijn vaders naam met oldtimerverzekering, kmteller afkoppelen .. fietscomputertje voor in de plaats ...
Frank
Frank
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
foutje
Laatst gewijzigd door Aloha Beach Cruiser op ma 6 mar, 2006 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
gooi je gsm de deur uit,Frank Deusjevoo schreef:Tsja je wilt het natuurlijk wel betaalbaar houden als student, en ik heb het geld wel maar waarom niet besparen op dingen waarop het makkelijk mogelijk is?
drink wat minder als je op stap gaat,
geef geen geld uit aan onzinnige dingen.
da's de manier waarop ik rijk word