Gat in de bak?
-
- Heavy user
Neej, dat zijn de radartjes, die moet je erin laten zitten
Maar okeej, als dat automatisch gebeurde klinkt het aannemelijker. Maar ik dacht dat eenden met de hand werden gemaakt, zeker in het begin. Waar het dan voor diende lijkt mij idd ook wel leuk om te weten hoor!!! Bij een mehari zat er ook zo'n gat toch? Want die heeft toch 4 wielaandrijving? Misschien dat er daarvoor ergens een gat nodig was?
Maar okeej, als dat automatisch gebeurde klinkt het aannemelijker. Maar ik dacht dat eenden met de hand werden gemaakt, zeker in het begin. Waar het dan voor diende lijkt mij idd ook wel leuk om te weten hoor!!! Bij een mehari zat er ook zo'n gat toch? Want die heeft toch 4 wielaandrijving? Misschien dat er daarvoor ergens een gat nodig was?
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Veelvuldig poster
Vanmiddag heb ik het gat ook gezien, weer eens even de spatborden verwijderd, alle essentiele delen zoveel mogelijk met kruipolie ingespoten, zodat het allemaal zo los kan. Het chassis ook deels al schoongemaakt. Het gat heb ik ook gezien, bij mij zit er geen dopje in .. ik weet echt niet wat het zou moeten zijn!
Frank
Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
zon tap is duur, maar waarschijnlijk goedkoper dan het aanpassen van de lijn, en waarschijnlijk is die tap ook nodig voor een paar andere gaten waar dezelfde draad in getapt moet worden.
Ik gok ook maar wat hoor.
Greatnix Spookeend
Ik gok ook maar wat hoor.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Het is volgens mij hetzelfde gat als waar je de versnellingsbakolie mee bijvult, dus eenzelfde bout moet er in passen.
Alleen het verhaal dat het een onluchtingsgat is (pagina 1) zou tegenspreken dat je er een bout in kan draaien.
Toch raar, iemand moet het toch weten!?!?
Alleen het verhaal dat het een onluchtingsgat is (pagina 1) zou tegenspreken dat je er een bout in kan draaien.
Toch raar, iemand moet het toch weten!?!?
2cv6 club '80, klik voor meer info over de eend!
-
- Veelvuldig poster
wellicht dat de versnellingsbak met behulp van dit gat over de fabricagelijn geleid werd.
net zoiets als de twee vierkante metalen plaatjes onder de koets met de ronde gaten erin voor de achterwielen: hieraan werd de koets in de fabriek gehangen als hij gespoten werd. deze plaatjes hangen onder elke eend, mits niet weggerot, en hebben nu geen functie meer (of je moet je koets gedemonteerd hebben en weer willen spuiten...).
net zoiets als de twee vierkante metalen plaatjes onder de koets met de ronde gaten erin voor de achterwielen: hieraan werd de koets in de fabriek gehangen als hij gespoten werd. deze plaatjes hangen onder elke eend, mits niet weggerot, en hebben nu geen functie meer (of je moet je koets gedemonteerd hebben en weer willen spuiten...).
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Nou, dan meot er een bout in te draaien zijn! Staat wel wat beter dan zo'n gat ...
Ik zeg: ik zie een markt!
Ik zeg: ik zie een markt!
2cv6 club '80, klik voor meer info over de eend!
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster