Geplaatst: wo 18 okt, 2006 19:05
Nee zo'n keuring heet geen keuring, dit is het geval als je auto [okeej daar komt ie] "z'n identiteit verliest" [daar zijn ik en mn pa nogal bang voor], en dan Leg je een weg en gedragstest af op het testparcours af. Dit is alleen van belang wanneer er meer als één onderdeel wordt vervangen of aangepast, zoals bijvoorbeeld wanneer je een lima maakt van je eend met een ander chassis én een andere koets, of wanneer je je koets galvaniseerd en de aandrijflijn aanpast [bijv. BMW-motor erop ]
Maar thomas, zijn er dan ook nadelen zul je zeggen. Nou, ja, in dat geval ben je bijvoorbeeld ook je schitterende blauwe platen, en vrijwaring van belasting kwijt. Evenals de typeaanduiding.
Dus tenzij je je koets van een besteleend op het chassis van een ami zet en er ook nog een bigblock v8 in gooit, of een RVS chassis gebruikt, zul je de lul zijn.
Met de verzekering kun je problemen voorkomen door hem te laten taxeren door iemand van je verzekering. Dat ga ik ook ooit laten doen, gewoon voor de zekerheid. Op dit moment heb ik nog een youngtimerverzekering waarbij het motorvermogen niet van belang is zolang ik minder dan 1000 km per jaar rijd. [doe k ook, eendje kan nog niet rijden.]
Maar thomas, zijn er dan ook nadelen zul je zeggen. Nou, ja, in dat geval ben je bijvoorbeeld ook je schitterende blauwe platen, en vrijwaring van belasting kwijt. Evenals de typeaanduiding.
Dus tenzij je je koets van een besteleend op het chassis van een ami zet en er ook nog een bigblock v8 in gooit, of een RVS chassis gebruikt, zul je de lul zijn.
Met de verzekering kun je problemen voorkomen door hem te laten taxeren door iemand van je verzekering. Dat ga ik ook ooit laten doen, gewoon voor de zekerheid. Op dit moment heb ik nog een youngtimerverzekering waarbij het motorvermogen niet van belang is zolang ik minder dan 1000 km per jaar rijd. [doe k ook, eendje kan nog niet rijden.]