Pagina 4 van 4

Geplaatst: zo 2 nov, 2008 13:05
door Tom Duckpower
Tip: laat de bakolie er uit lopen, die zit er nog in...

Succes ;)

Geplaatst: zo 2 nov, 2008 22:16
door AZL57
Inderdaad olie eruit ;-) dan de aandrijfassen eraf halen. (Let op de de vulringen er niet uit vallen.) Nu kun je het koppelingshuis van de bak afschroeven. Neem dan het differentieel samen met alle vulringen en keer het om zodat het kroonwiel aan de andere kant van de priseas komt. En dat was het dan ook al, nu kun je alles weer met vloeibare pakking opbouwen. ;-)
Zo hebben we dat bij de sahara ook gedaan voor de achterbak.

Geplaatst: zo 2 nov, 2008 22:19
door Ramon
huh

Geplaatst: di 4 nov, 2008 10:08
door Eminence Grise
nou het is zover.... bak op de werktafel geplaatst en zeer geinteresseerd de zaken aanschouwd. Waar te beginnen..? Oh ja.. de Haynes is een handig hulpje. Tsja dat dacht ik...helaas helemaal in het engels (F%#@..! :evil: )
Kwam zoekende op het forum een verslag tegen van iemand met precies hetzelfde probleem. Deze lezer had gebruik gemaakt van een vraagbaak in het Nederlands. Wie oh wie kan mij aan een copie helpen van die vraagbaar (het lieft met plaatjes..). De auteur van het stuk bezoekt zo te zien al een hele tijd het forum niet meer.

Geplaatst: di 4 nov, 2008 10:21
door Tom Duckpower
Nederlandse vraagbaak moet ik ook ergens hebben liggen...
Weet alleen niet waar :roll:

Geplaatst: di 4 nov, 2008 12:03
door Eminence Grise
eureka... :lol: het intelligent kijken heeft al geholpen. aandrijfassen eraf... 8 moeren los gedraaid en de zaak kwam los. zie het kroonwiel zitten en kan zo zien dat ie aan de andere kan van de bak kan/moet zitten. Ga dit morgen verder oplossen. Dat ziet er niet al te ingewikkeld uit. In ieder geval alvast bedankt voor de reactie via pb'tjes..