Pagina 4 van 5

Geplaatst: do 15 jul, 2010 17:37
door duck-tuc
dus als ik het hier goed lees is het bijna geen werk om een 2cv te verlagen :p
enkel die trekoog "los" draaien.

en zit die schroefdraad helemaal in de trekoog origineel?
jah sorry heb het nog niet bekeken :P

Geplaatst: vr 16 jul, 2010 00:35
door David
Gewoon niet doe joh, dat verlagen :cry: :cry:

Ziet er toch niet uit :shock: :shock:

Gewoon origineel houden :wink:

Greetz David :D

Geplaatst: vr 16 jul, 2010 10:12
door duck-tuc
ja sorry ma ik vind het net een jeep aan de voorkant,
enkele cm zou hij van mij toch mogen zakken :wink:

Geplaatst: vr 16 jul, 2010 14:24
door David
:D Koop dan een Jeep :D :D

Een eend is een eend :lol:

Greetz David

Geplaatst: vr 16 jul, 2010 17:29
door duck-tuc
ik vind het nu net een jeep, :P
en daarmee da ik m lager wil
ik heb al iets wa op een jeep lijkt :D

Afbeelding

Geplaatst: vr 16 jul, 2010 22:42
door David
Ga je die ook verlagen :lol: :lol:

Geplaatst: vr 16 jul, 2010 23:15
door duck-tuc
nee die niet!!

Geplaatst: wo 20 okt, 2010 18:45
door duck-tuc
wat zijn de nadelen als je die trekogen uit draait, ik bedoel als je een eend lager legt en tot hoever moeten de stangen nog in die ogen zitten? en hoeveel cm ligt m dan ongeveer lager??

grtz

Geplaatst: wo 20 okt, 2010 18:52
door Tom Duckpower
1,5-2 cm schroefdraad in de windingen.
Als je de trekogen 1 cm uit draait, zakt de eend 4cm

Geplaatst: wo 20 okt, 2010 23:19
door duck-tuc
Tom Duckpower schreef:1,5-2 cm schroefdraad in de windingen.
Als je de trekogen 1 cm uit draait, zakt de eend 4cm
ok thnx :wink:

Verhogen

Geplaatst: wo 19 okt, 2011 00:18
door deusjevo
Uhm, iemand misschien foto's of ervaringen van de trekstangen max ingedraaid?
Wil m'n eend nog wat hoger in z'n vering zien te krijgen.

Geplaatst: do 27 okt, 2011 02:08
door deusjevo
Schoppie :P

Geplaatst: wo 28 dec, 2011 10:19
door duck-tuc
is dat makkelijk te doen de veerpotten verwijderen?

Geplaatst: wo 26 dec, 2012 13:16
door Jerre
Is er verschil met een Ami 8?
Want ik kijk hier net onder m'n Ami 8 ('69) om hem wat lager te zetten, en er zit zo geen 'ribbeltje' in vanaf waar het dan nog 15cm zou moeten zijn.
Ook zijn de trekogen zelf korter als bij m'n Dyane.
Weet er iemand de lengtes van de stang/draad e.d ?
En is het dan wijzer om er Dyane/2cv trekogen onder te steken als ik 'm lager wil zetten? (aangezien er dan toch meer draad in het oog zou blijven om dezelfde verlaging te bekomen)

Geplaatst: di 1 jan, 2013 15:26
door duck-tuc
Jerre schreef:Is er verschil met een Ami 8?
Want ik kijk hier net onder m'n Ami 8 ('69) om hem wat lager te zetten, en er zit zo geen 'ribbeltje' in vanaf waar het dan nog 15cm zou moeten zijn.
Ook zijn de trekogen zelf korter als bij m'n Dyane.
Weet er iemand de lengtes van de stang/draad e.d ?
En is het dan wijzer om er Dyane/2cv trekogen onder te steken als ik 'm lager wil zetten? (aangezien er dan toch meer draad in het oog zou blijven om dezelfde verlaging te bekomen)
ik heb bij mij er besteld van burton, ze zijn langer en ook veiliger.

http://www.burton2cvparts.com/trekstang ... -5171.html

gewoon even proberen en meten, is wel veel opkrikwerk...

de mijne ligt nu zo.
Afbeelding

iedereen zegt dat ze vaak de grond raken, ik raak zelden of nooit,
denk dat ik 2x met rijden de grond heb geraakt, je moet natuurlijk je rijstijl aanpassen... met 4 man erin perfect te doen, dan ligt hij wel op de rubbers....

enkel als ik thuis de oprit vooruit af rij schuur ik wel een klein beetje omda we ne borduur hebben liggen, dus rij ik altijd achteruit eraf...
en de garage in achteruit gaat ook niet omda ik dan blijf hangen achter dat verhoogje van de garage...

maar het is perfect te doen zo,

achter tot net midden wiel en vooraan mooi geijk met de ronding v/d spadborden...