Motor op E85 laten rijden
-
- Heavy user
het schijnt te kunnen, ik heb er ooit twee tanks op leeg gereden en toen kreeg ik er gezeik mee. inderdaad de vlotter die aanloopt. je zou de vlotterstang een ietsje moeten verbuigen, maar mij lukte het niet. veel andere wel. ik heb er nu gewoon opgeboorde sproeiers inzitten.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
Ik heb inderdaad ook geprobeerd de vlotter te verbuigen, lukte niet goed. Ik heb ook aan één kant de vlotter eraf gehaald. Toen verboog het onder het rijden nog verder vanzelf.
Ik had de indruk dat wanneer ik op LPG rijd en de carbu dus leeg staat de vlotter te zwak was geworden en omdat ie op de bodem lag te bonken nog verder verbogen raakte.
Ik weet niet of de E85 de oorzaak was maar niet lang na het rijden op E85 begon de benzinepomp te lekken. Die heb ik vernieuwd en daarna nooit meer op E85 gereden.
Omdat ie eigenlijk nu op LPG beter en soepeler loopt dan op benzine doe ik er ook geen moeite meer voor.
Wie de sproeier wil overnemen mag dat.
Ik had de indruk dat wanneer ik op LPG rijd en de carbu dus leeg staat de vlotter te zwak was geworden en omdat ie op de bodem lag te bonken nog verder verbogen raakte.
Ik weet niet of de E85 de oorzaak was maar niet lang na het rijden op E85 begon de benzinepomp te lekken. Die heb ik vernieuwd en daarna nooit meer op E85 gereden.
Omdat ie eigenlijk nu op LPG beter en soepeler loopt dan op benzine doe ik er ook geen moeite meer voor.
Wie de sproeier wil overnemen mag dat.