Gisterochtend vroeg naar Martien gegaan. Ik kwam rond 10 uur aan, en gelijk aan het werk.
Rustigjes aan de kilometerkabel weer vastgezet aan de versnellingsbak, schijnbaar zijn er 2 (of meer?) verschillende diameters voor de tandwieltjes die aan het uiteinde van de kilometerkabel zitten, in de versnellingsbak!
Halverwege dit proces schoot er een migraine in mijn kop,
terwijl de motor er nog in moest, remmensysteem moest nog en het MOEST zaterdag af omdat ik geen lift naar huis had! (of gaan lopen 34 km...

) en dan nóg een week zonder petite!!!

)
Rustigjes aan met een paar paracetamolletjes uiteindelijk toch de boel in elkaar gekregen.
Halverwege het motor-erin-sleutelen viel het gevoel in mijn rechterhand weg vanwege die migraine! Dat werkt me toch een partij vervelend!
Rond 7 's avonds draaide het nieuwe motortje!
Heel lief had Martien's vriendin willeke heeerlijke pasta gemaakt en daar mocht ik ook van genieten.
vanwege wat gekke foutjes (bijv het haakje van de koppeling aan het pedaal naar boven staand i.p.v beneden

... of het "stokkie" waar de dynamo aan vast zit zat vóór de dynamo, moest erachter ) ging er nog heel wat tijd in zitten om haar rijklaar te hebben ook vanwege mijn hoofdpijn!
ik ging echt rare dingen doen vanwege mijn kop, moertjes losdraaien die gewoon goed zaten.. of naar een boutje kijken en mij afvragen waarom ik met een schroevendraaier in mijn hand stond! (normaal met een migraine ga ik plat op bed, en kom ik er niet meer uit!)
Uiteindelijk was ik klaar en reed ik om 00:30 naar huis. Onderweg geen enkel probleem en ze rijdt als een eend hoort te rijden. Mijn migraine zakte pas een beetje weg toen ik vanochtend wakker werd...
Martien, BEDANKT!!!
Voor alle tips, alle hulp, de heerlijke pasta, en de onwijze gastvrijheid.
dus ik ben gelijk stukkies gaan rijden, heerlijk weer vandaag!

ze is nog wel een beetje vies-bah: