Geplaatst: do 2 jan, 2014 13:47
Met hulp van mede-eieren heb ik de motor en de versnellingsbak uit mijn eendje gehaald.
Dit was een hele klus omdat alles toch wel goed in elkaar geprakt zat, hieronder wat foto's:
Erachter de leen-BX van Michael, die ik zo lang mag lenen, ontzettend leuke bak met eendgenaardigheidjes! (als het rechterportier open is geweest staat de buitenspiegel verkeerd, dashboard kastje gaat alleen dicht als je het lief vraagt etc.)
Aankomende zaterdag ga ik de boel nog verder strippen en afspraken maken met de geweldige lui die mij willen helpen. (laswerken etc.)
later nog meer foto's van de versnellingsbak, die heeft een enorme tik gekregen!
Krimson, Ontzettend bedankt voor je initiatief. Echt geweldig! Maar het is niet eens nodig! Ik heb bijna alles al bij elkaar, voor weinig en vaak voor niets! (ik heb wel veel bier nodig! )
en TB,
Eigenlijk is het een dure hobby. Ik ben student, die voor 300 euro per maand 40 uur werkt. Al dik een jaar.
Maar dat wil niet zeggen dat het -te- duur is. Zoals je ziet komen heel veel mensen met onderdelen, en mijn eend zal niet in originele staat teruggebracht worden, dat kan ik echt niet betalen. Ze zal ook geen verfbeurt krijgen, alleen roestpreventie.
Voor deze crash reed ik alleen met mijn eend als ik geld over had aan het einde van de maand. En mijn spaar rekening is niet om zaterdag in de kroeg mijzelf plat te zuipen, maar voor nieuwe schokbrekertjes, of een Franse meeting.
Als ik er niet mee rijdt, kost ze 10 euro per maand aan verzekering. (Dalijk mrb van 10/15 euro pm, met huidige benzine prijzen zal ik dus ongeveer 170 km per maand minder kunnen rijden ).
Niet te duur, gewoon minder en minder posh
Dit was een hele klus omdat alles toch wel goed in elkaar geprakt zat, hieronder wat foto's:
Erachter de leen-BX van Michael, die ik zo lang mag lenen, ontzettend leuke bak met eendgenaardigheidjes! (als het rechterportier open is geweest staat de buitenspiegel verkeerd, dashboard kastje gaat alleen dicht als je het lief vraagt etc.)
Aankomende zaterdag ga ik de boel nog verder strippen en afspraken maken met de geweldige lui die mij willen helpen. (laswerken etc.)
later nog meer foto's van de versnellingsbak, die heeft een enorme tik gekregen!
Krimson, Ontzettend bedankt voor je initiatief. Echt geweldig! Maar het is niet eens nodig! Ik heb bijna alles al bij elkaar, voor weinig en vaak voor niets! (ik heb wel veel bier nodig! )
en TB,
Is het dan zo dat ik mijn hobby maar moet opgeven na deze crash? Zo'n onverwachte crash die ik had, zit denk ik bij geen enkele eendrijder in het budget ingecalculeerd. (nieuw chassis, motor, versnellingsbak, veel knip/laswerk)TB schreef:. Kan dit niet dan is het jammer maar dan is autorijden kennelijk te duur voor je.
Eigenlijk is het een dure hobby. Ik ben student, die voor 300 euro per maand 40 uur werkt. Al dik een jaar.
Maar dat wil niet zeggen dat het -te- duur is. Zoals je ziet komen heel veel mensen met onderdelen, en mijn eend zal niet in originele staat teruggebracht worden, dat kan ik echt niet betalen. Ze zal ook geen verfbeurt krijgen, alleen roestpreventie.
Voor deze crash reed ik alleen met mijn eend als ik geld over had aan het einde van de maand. En mijn spaar rekening is niet om zaterdag in de kroeg mijzelf plat te zuipen, maar voor nieuwe schokbrekertjes, of een Franse meeting.
Als ik er niet mee rijdt, kost ze 10 euro per maand aan verzekering. (Dalijk mrb van 10/15 euro pm, met huidige benzine prijzen zal ik dus ongeveer 170 km per maand minder kunnen rijden ).
Niet te duur, gewoon minder en minder posh