Op 21 Deember heb ik samen met mijn zusje een ongeluk gehad. Op de afrit bij de ring van Utrecht.
Ik reed met wind tegen op de snelweg, 70km/u, en op de afrit liet ik mijn gas al los.
De stoplichten stonden op groen, en de 10 auto's voor mijn reden al. Dacht ik....
Nog niet dus! En met een gang van 50-60 km/u ben ik tegen mijn voorganger aangereden. Een Ford Mondeo, nieuw type met trekhaak.
Deze wagen had een gescheurde bumper, wat gele krassen en een deuk in de achterklep.
Ik kwam er iets minder vanaf.
Mijn eendje staat nu op het eendeei in Rotterdam en de schade is best enorm.
Mijn zusje en ik zijn oke, nare spierpijn in ons nek, en ik heb nogal last van mijn knie die tegen de versnellingspook aan schoot.
A.S Zaterdag 28 December, Korperpad 25a, Rotterdam, zal ik het eendje gaan leeghalen en de schade opnemen.
Wat ik een beetje heb kunnen zien die avond van het ongeluk, is dat het chassis geknikt is, de motor is kapot, versnellingsbak heeft een behoorlijke tik gehad, maar valt misschien nog te redden.
Het plaatwerk ga ik uitdeuken zover dat mogelijk is, wanneer er weer centjes zijn ga ik de boel wel vervangen(mocht dat nodig zijn)

Hieronder wat nare foto's.

Ik kan er nog steeds niet naar kijken zonder in tranen uit te barsten

Dit was echt m'n huisdiertje!
Ik hou jullie op de hoogte van de reparatie in dit topic.