Mooie reactie. Het is inderdaad niets nieuws in de klassiekerwereld, misschien wel voor de 2CV. Geleend of niet, sowieso nemen fabrikanten ook wel een verantwoordelijkheid qua garantie, veiligheid, E-keur... Op zich zijn de prijzen ook niet gek in de auto-wereld, alleen hangt er rond de 2CV nu eenmaal een cultuur van goedkope onderdelen en zelf klussen (wat ik overigens zeer mooi vind, past volledig binnen het concept van de 2CV, daarom heb ik er zelf ook een gekocht) en is het even een schok wanneer iets dan toch wat duurder uitvalt.Rossero schreef: ↑ma 22 aug, 2022 11:53 Ik heb zelf bij Burton stage gelopen en ik weet hoe het er daar aan toe gaat. Zowel in eigen ontwikkeling als in ideeën van anderen 'lenen' en ik heb hier persoonlijk weinig moeite mee. Ik verwacht zelfs eerlijk gezegd niet dat ze mijn idee hebben gejat/gekopieerd of überhaupt de files hebben gedownload aangezien hun ontwikkeling begonnen moet zijn voordat ik de files openbaar bracht.
......KNIP......
Maar ook daar is een LED pcb inbouwen in een klassieker geen ongewoon iets en zeker ook iets dat in de lijn van Burton past.
Maar ik blijf er dus bij dat ik er geen negatieve gevoelens bij heb
Niet iedereen heeft de behoefte om zelf te gaan 3D-printen met alle gefriemel en problem-solving die daarbij komt kijken, ook al kost het uiteindelijk evenveel/minder en hou je er een 3D-printer aan over...
Daarom dat ik ook dit vroeg: