Bedoel je dat ik mijn eend vernaggel met het nemen van een klaverblad of als je brede banden hebt.Matchless schreef:Even doorsparen jongens, dan kunnen jullie een auto kopen die jullie misschien wel mooi vinden. Je vernaggeld natuurlijk je hele stuurinrichting en wielophanging op deze manier. Een eend is gewoon geen racewagen. Nee voor mij niet breder dan 135.
nieuwe banden
-
- Regelmatige poster
Citroen 2CV Dolly XG-BF-84
-
- Veelvuldig poster
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
stuiteren? dan kun je nog harder, lol, want hij kan echt los komen hoor.Tom Duckpower schreef:onderstuur heb ik niet echt last van bij een snelle bocht...
mn binnenste achterwiel gaat dan wel beetje stuiteren
is eens wat anders
Ik heb firestones, en erg tevreden mee, ik rijdt dan ook wel niet zo heel veel, maar, toen ik nog wel veel reed, werkte het prima. Bij de orginele michelins had ik wel eens het probleem dat de eend bij stevig bochtenwerk over de wangen ging glijden van de achterbanden. En ja, met voldoende lucht erin. Dat heb je met die Firestones toch niet, en dat was voor mij het voordeel ervan.
En dat je je eend wat zwaarder laat sturen door m lager te zetten, bredere banden enz enz, tja, dat is ieder voor zich toch??
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Bedoel dat ik minder snel last heb van onderstuurEminence Grise schreef:betwijfel of onderstuur het gevolg is van het type band.....Revers99 schreef: Met andere banden kreeg ik altijd last van onderstuur.
En het zijn trouwens banden die normalite onder een Smart zitten Michelin Energy 145/65 R15 (72T-XT1).
©COPYWRIGHT
Niets uit deze publicaties mag worden verveelvoudigd door middel van digitale technieken,druk,microfilm,of op welke andere wijze dan ook.
Niets uit deze publicaties mag worden verveelvoudigd door middel van digitale technieken,druk,microfilm,of op welke andere wijze dan ook.
Transat schreef:Bij mij staat er gewoon "X" op de banden. Is een "ZX" een ander model of zo?Joen schreef:Morgen liggen er bij mij nieuwe velgjes en nieuwe michelins zx voor erop.
De origineel gemonteerde banden zijn Michelin 125-15 X Tubeless. Bij mij liggen nu 135-15 ZX Tubeless erop cq. eronder. Op de wang van de band staat X, en daarboven weer ZX.
Het profiel verschilt onderling, mijn reserveband was nog een gewone 125-15 X. Je ziet het verschil duidelijk. Het rijd in ieder geval lekker, beter dan de Firestones!
Citroen 2Cv4 Special '78 / Citroen C1