Reparatie vloerplaat en voetenbak

Hoe pak je nou zo'n reparatie van je voorruitstijl aan? Of van je dorpel, of van je driehoekje of nog weer ergens anders van.
siemen
Las Expert
Las Expert
Berichten: 2276
Lid geworden op: za 13 jan, 2007 11:47
Locatie: wijnjewoude
Contacteer:

Bericht door siemen » za 4 jun, 2011 01:10

je moet de primer de eerste laag even heel dun op nevelen!
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970

Gebruikersavatar
Boudewijn
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1877
Lid geworden op: wo 6 jun, 2007 10:13
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Bericht door Boudewijn » za 4 jun, 2011 08:32

siemen schreef:je moet de primer de eerste laag even heel dun op nevelen!
Dank voor de tip Siemen, maar dat heb ik ook al geprobeerd. Ik zit er aan te denken om er epoxyprimer op te doen. Ik heb nog 1k epoyprimer staan maar die moet ik met de kwast opbrengen, en ik heb nog een 2k epoxyprimer staan die ik kan spuiten. Nadeel is dat ik er weer met een witte kleur overheen moet spuiten omdat het anders door de gele aflak zichtbaar zal zijn.

Gebruikersavatar
Boudewijn
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1877
Lid geworden op: wo 6 jun, 2007 10:13
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Bericht door Boudewijn » zo 5 jun, 2011 08:34

Gisteren nog eens bij de verf leverancier geweest. Zijn theorie is nu dat het te warm is in mijn garage. Ik ga het nog één keer proberen met deze grondverf.
Uit louter frustratie gisteren maar eens een nieuwe radio gekocht, een Pioneer DEH-2300UB. Nu blijkt de raam-antenne met versterker die ik vorig jaar voor € 20,00 heb gekocht geen goed signaal te geven voor de radio.:evil: Een draadje in de antenne ingang gestoken en hij ontvangt veel beter. Ik heb er nog niet mee gereden (biertje gedronken tijdens het inbouwen) maar dat lijkt de oplossing te zijn.
Kan ik na een jaar Guns n' Roses op cassette toch eens iets anders luisteren. (Alleen is het mij nog niet duidelijk hoe ik die cassette op mijn nieuwe radio moet afspelen :lol: :lol: )

Plaats reactie