Erikjan schreef:Al wat gehoord van de printjes?
Ben erg benieuwd naar het resultaat.
Zitten er veel SMD componenten op de print? Op je foto zie ik alleen componenten met pootjes. Als er geen SMD componenten op zitten kan je er nog een zelf soldeer kit van maken.
Het laatste email dat ik kreeg is dat ze er vandaag aan zouden gaan beginnnen....
heb vandaag niets meer gehoord, dit kan betekenen dat ze er nog niet aan begonnen zijn of dat het lukt, als er problemen zouden zijn dan zou ik wel al mail gehad hebben,
eventjes nog billen knijpen dan maar........
Ja op de onderkant zitten de smd onderdelen, maar op zich is het allemaal makkelijk te doen het zijn geen hele kleine onderdelen......
Hierbij een fototje van de onderzijde, dit is nog een foto van de vorige versie. Nu zit er dus nog een soldeermasker op en nog kleine aanpassingen om het makkelijker te kunen solderen.....

Ik zit er nog over te denken om bij de volgende printen de koelmantel (aluprofiel) mee te nemen op de print en alles door en door te schroeven...
Ben er nog even huiverig voor om het doe het zelf te doen, de meeste hebben er al problemen mee om de bedrading aan te sluiten....... en ik heb niet veel zin om de problemen die er ontstaan door verkeerd te solderen ook nog op te lossen. Trouwens het
professioneel laten solderen is het geld niet (als ik de offerte mag geloven)...
Als ik het doe dan krijgt het zowieso een ander uiterlijk b.v. een andere kleur printplaat zodat je kunt zien of het een kant en klare versie betreft of een zelf gesoldeerde (indien je de ontsteking zou willen verkopen dan is dat meteen duidelijk voor de nieuwe koper)
Megasquirt/Tech-edge doen dit ook zo....