Chassis krom.

Reparaties, modificaties en onderhoud
Frank Munneke
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Frank Munneke » do 7 jul, 2005 16:06

Sleepkabeltje is 10 meter, geeft geen probleem. Enige was dat de RR erg hoog was, ik kon er niet door kijken, en toen ik zo links mogelijk op de weg ging zitten dacht mijn vriendin dat ik dat voor de grap deed en ging ook zover mogelijk links zitten :(

groet Frank

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user

Bericht door Lelijke Eend » do 7 jul, 2005 17:53

Teun schreef:
Lelijke Eend schreef:Ik ben een bumperklevever, maar met slechts de afstand van de lengte van een sleepkabel vindt ik het niet leuk meer. Zelfs ik heb een grens ...

Goh stiekum iets geleerd ...Al is het op een keiharde manier... :wink:
Voor de volledigheid: het ongeluk kwam door niet opletten. Niet door bumperkleven. Als je niet oplet maar wel rijdt, knal je gewoon tegen alles wat stilstaat of minder snel gaat en zich op jouw weghelft bevindt.

En ik leer nooit wat. Ik kachel ook al lang weer in z'n 3 over haast alle rotonde's.

En ik heb een besluit genomen. M'n Eend mag lekker wegrotten. In die tijd ga ik eerst vakantie vieren (lekker met m'n ouders op de camping, geen sarcasme) en dan ga ik 2 of 2 weken beulen. Geld verdienen voor een nieuw chassis. Ik kan wel met 2e hands chassis' gaan klooien, maar ik wil het dan ook gelijk, meteen in 1 keer goed doen. Maar dan heb je geld nodig, dus zal ik moeten werken.
Afblijven.

Duintje
Moderator
Contacteer:

Bericht door Duintje » do 7 jul, 2005 20:08

Way to go !!!!!

Goed besluit LE

Frank Munneke
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Frank Munneke » do 7 jul, 2005 20:18

goed besluit,

en als ik jou was zou ik de eend al uitelkaar gaan slopen.

groet

rsoen
Beginner
Beginner

Bericht door rsoen » do 7 jul, 2005 20:58

Goed zo, als je het doet doe het dan goed. ALs je gaat zitten klooien met een oud chassis kan je over een jaar weer de boel uit elkaar halen.

RS

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user

Bericht door Lelijke Eend » do 7 jul, 2005 21:40

Frank Munneke schreef:goed besluit,

en als ik jou was zou ik de eend al uitelkaar gaan slopen.

groet
Nee, ik laat het nu zo. Dan heb ik een voorbeeld bij het ombouwen. Daarbij heb ik eigenlijk geen ruimte om een koets los van het chassis te stallen, dus bij de ombouw gaat de Eend naar buiten, het chassis naar binnen en wat ik van de Eend af pluk gaat meteen op het chassis.

En stel: ik krijg het financieel niet rond: dan zit ik met Eend Eend in onderdelen en een tientje in m'n beurs.

Maar ik ben blij dat jullie het een goed besluit vinden :D
Afblijven.

Teun
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Teun » vr 8 jul, 2005 08:40

Uitstekend besluit zelfs...
Wat brengt morgen.???

rusty
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door rusty » vr 8 jul, 2005 10:09

helemaal mee eens!! wordt je dan toch nog verstandig?!? :lol:

iig een prettige vakantie en daarna (lekker) werken..... iig wwet je waar je het voor doet!

greetings Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400

deusjefoo
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door deusjefoo » vr 8 jul, 2005 12:08

Wat voor werk ga je eigenlijk doen LE. En veel succes ermee 8)
Officiele eigenaar van een deusjefoo

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user

Bericht door Lelijke Eend » vr 8 jul, 2005 14:42

Nee, ik ben niet van plan verstandig te gaan wezen (verstandige mensen betreden nooit nieuwe paden ;) ) en wat voor werk ik ga doen ? Geen idee. Zometeen maar eens naar het uitzendbureau.
Afblijven.

Teun
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Teun » vr 8 jul, 2005 14:49

misschien een bij baantje bij een schade bedrijf......
Wat brengt morgen.???

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user

Bericht door Lelijke Eend » vr 8 jul, 2005 17:28

Dan moet ik zeker klanten werven ? ;)
Afblijven.

Punky
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door Punky » zo 10 jul, 2005 10:56

Goed besluit!!! :wink: :lol: :lol: :lol: :lol:

Beter als dit rechttrekken met een krik en ... Zoals je hiervoor ergens omschrijft. Dat ze je dat advies meegeven zelfs!!! :shock:
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

the Nosepicker
Moderator

Bericht door the Nosepicker » zo 10 jul, 2005 18:31

Hèhè! Ik begon al bijna te denken dat je er een paar houten latten tegenaan zou gaan duck-tapen, om de komende 10 jaar met een gegarandeerd roetsvrij chassis rond te kunnen kachelen!
Ik heb 2 dagen na de Efteling in mei ook een aanrijding gehad, (niet ik trouwens, maar wel mijn eend dubbelgevouwen) met eenzelfde resultaat als bij de jouwe. Geknikt chassis, ventilator + ventilatorhuis weg, spatborden dubbel en motorklep weg.
Met dank aan mijn verzekering en nu nog stoned van de lakdampen is mijn eend weer als nieuw (zie foto's miniminimeeting).
Mijn chassis heb ik vijf jaar geleden al eens grondig opgelapt, en ik wilde absoluut geen risico's nemen door nog eens flink te gaan bakken aan een oud chassis. Nu dus een nieuw (galva) chassis eronder gepletterd. Ik ben blij om te lezen dat jij er (uiteindelijk ;) !) hetzelfde over denkt. Fijne vakantie, werk ze en daarna: succes met ombouwen. (hopend op mooi weer.. 8) )
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user

Bericht door Lelijke Eend » vr 15 jul, 2005 13:59

Ik zal, om een nieuw chassis en ander spul op te kunnen halen, toch echt eerst m'n Eend weer wat recht moeten trekken. Het is dus niet onwaarschijnlijk dat ik het hele gedoe met die krik toch uitvoer. Maargoed, eerst maar geld. Zonder geld kan ik geen nieuw chassis kopen en is het zinloos om die huidige wokkel weer recht te trekken. Of ik moet de berlingo van m'n ouders gebruiken ...

Anyhow, ik zie wel. Nog even een week of anderhalf op vakantie (nu even 'vakantiepauze') en dan hopen op een smak geld (waar ik natuurlijk wel even voor moet werken).

En mooi weer boeit me niet, veel geld wel (ja, ik wil nu voor werkelijk alles geld hebben. Ma: "Wil je mij de suiker even doorgeven?" Ik: "Jahoor, wat schuift dat?").
Afblijven.

Plaats reactie