Acapickup
zo tis wel afzien zo'n pickup project, denk je zo'n beetje op te gaan schieten met je koetswerk (dan moet dus bijna alleen het voorruitframe nog hersteld worden) kom je nog allemaal kleine gaatjes in de beide deurframes tegen!
de bestuurderskant is nu gedaan, nu dus de bijrijderskant nog.
Tevens zijn de regengootjes naar achteren doorgetrokken. en de achterzijde beneden is nu "en profile"met de golf in de zijkant! dat zien er leuk uit trouwens
foto's komen de volgende keer wel weer.
als het wat minder warm is, De kans op dehydratie is vrij groot als je met deze tempereaturen zo bezig bent.
de bestuurderskant is nu gedaan, nu dus de bijrijderskant nog.
Tevens zijn de regengootjes naar achteren doorgetrokken. en de achterzijde beneden is nu "en profile"met de golf in de zijkant! dat zien er leuk uit trouwens
foto's komen de volgende keer wel weer.
als het wat minder warm is, De kans op dehydratie is vrij groot als je met deze tempereaturen zo bezig bent.
Ami 8 break
De bovenranden zaten over een groot deel niet vastgelast en kon ik zo terug vouwen. Pas dan was de bovenplaat op het omgezette zijstuk gelast. Dus terugvouwen van de omgevouwen rand en dan puntlassen losmaken/boren etc. Ik weet niet of dat bij elk chassis zo is....?
ik heb de bovenplaat in stukjes eraf gehaald, de maten heb ik gewoon uitgemeten en op de nieuwe plaat ingetekend. Dat is niet moeilijk. Let wel op dat het verzonken plaatwerkdeel bij de gordelbevestiging vast zit aan de bovenplaat met een stuk of 7 puntlassen.
Let tevens erop dat je het kruisstuk niet beschadigd als je gaat zagen oid.
ik heb de bovenplaat in stukjes eraf gehaald, de maten heb ik gewoon uitgemeten en op de nieuwe plaat ingetekend. Dat is niet moeilijk. Let wel op dat het verzonken plaatwerkdeel bij de gordelbevestiging vast zit aan de bovenplaat met een stuk of 7 puntlassen.
Let tevens erop dat je het kruisstuk niet beschadigd als je gaat zagen oid.
Ami 8 break
De tijdelijke acapickup, welke gebruikt zal worden voor RDW keuring, om open laadbak, LPG en trekhaak op kenteken vermeld te krijgen is nu klaar voor APK.
Maar,... wat een barrel zeg! alle stekertjes/kontaktpunten geoxideerd, dus problemen verlichting aan de gang te krijgen. Tevens de gordels maar gedemonteerd bij gebrek aan goede werking. En de uitlaat is vervangen want die was compleet gedesintegreerd. Brandstoftank had met in de cabine geplaatst dus daarvoor in de plaats maar een eendentank onder het laadbakje opgehangen.
Dit is trouwens wel een voorbeeld hoe je geen koets moet verbouwen, overal veel te dik staal voor gebruikt, zal wel een dikke 100 kilo meer wegen dan op kenteken staat
Maar,... wat een barrel zeg! alle stekertjes/kontaktpunten geoxideerd, dus problemen verlichting aan de gang te krijgen. Tevens de gordels maar gedemonteerd bij gebrek aan goede werking. En de uitlaat is vervangen want die was compleet gedesintegreerd. Brandstoftank had met in de cabine geplaatst dus daarvoor in de plaats maar een eendentank onder het laadbakje opgehangen.
Dit is trouwens wel een voorbeeld hoe je geen koets moet verbouwen, overal veel te dik staal voor gebruikt, zal wel een dikke 100 kilo meer wegen dan op kenteken staat
Ami 8 break
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 472
- Lid geworden op: vr 30 dec, 2005 22:25
- Locatie: s heerenbroek
ziet er geinig uit allemaal hoor..
NO LIFE LIKE LOW LIFE
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl