peter zijn ami 8 break te koop
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
Ok de kogel is door de kerk. Ik ga toch de motor er maar uithalen om te kijken waar hij olie lekt. Er hangt nu nog steeds een drup aan de onderkant en het zou naief zijn dat als niks te omschrijven. Ik heb wel eens vaker gezien dat na een langere rit er olie onder de auto ligt.
Eigenlijk wil ik alles wat lekt vervangen, dus ook de brilrubbers. Weet iemand of ik gewoon een standaart 2cv pakkingset moet hebben of is die van ee AMI weer anders? Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
Eigenlijk wil ik alles wat lekt vervangen, dus ook de brilrubbers. Weet iemand of ik gewoon een standaart 2cv pakkingset moet hebben of is die van ee AMI weer anders? Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
niet er uit halen, eerst zoveel mogelijk plaatwerk eraf en eerst met hoge druk goed schoonspuiten, mischien eerst wat ontvetter er op. daarna koelventilator er af en die plaat daar achter, dan moter starten en laten draaien en goed kijken waar hij begint te sijpelen.
meestal is het die krukaskeering, aanluiting olie vulpijp of retour slanggetje of je brilrubbers, andere gevallen, zoals achterste krukaskeering of lekke lijding/koeler dan had je wel plassen gehad onder de auto.
meestal is het die krukaskeering, aanluiting olie vulpijp of retour slanggetje of je brilrubbers, andere gevallen, zoals achterste krukaskeering of lekke lijding/koeler dan had je wel plassen gehad onder de auto.
-
- Regelmatige poster
BEdankt voor je antwoord. Ik heb de voorkant al helemaal gedemonteerd dus ik kan overal makkelijk bij. Ik wilde het ook wel een beetje preventief doen omdat ik nu alles wel een beetje los heb. Ook het rubber waar de versnellingsbak aan zit is niet meer je dat. Daar haal ik de motor er toch maar helemaal uit. Maar of ik de brilrubbers nu ga doen daar twijfel ik nog een beetje aan, want volgens mij is dat niet een heel erg makkelijke klus. Er is zeker niet echt een manier waaraan je kan zien dat hij daar lekt?
Een ander voordeel is dat ik dan beter bij het chassis kan om deze tegen roest te beschermen.
Een ander voordeel is dat ik dan beter bij het chassis kan om deze tegen roest te beschermen.
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Deze lekkage heeft mijn blok na revisie met nieuwe keerringen en brilrubbers nog steeds. Heb me voorgenomen gewoon te peilen.
Ik zou als je alles eruit hebt liggen wel de versnellingsbaklsteun vervangen. Is dan een klein klusje. Heb ik niet gedaan en heb er nu spijt van, want vermoed dat de mijne niet veel meer is. Ga hem van het voorjaar vervangen.
Ik zou als je alles eruit hebt liggen wel de versnellingsbaklsteun vervangen. Is dan een klein klusje. Heb ik niet gedaan en heb er nu spijt van, want vermoed dat de mijne niet veel meer is. Ga hem van het voorjaar vervangen.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Regelmatige poster
- André Post
- Heavy user