Even voorstellen en het verhaal van de..... (update!)
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Ik heb gisteren mijn eerste echte rijles gehad
het ging vet goed! Hij was 2 keer afgeslagen bij een kruispunt, waar ik moest stoppen (met koppeling enz.) maar de rest ging allemaal goed
mijn rij-instructeur vond dat ik vrij goed reed voor mijn eerste keer 
Ik hoef waarschijnlijk ook niet super veel rijlessen te hebben (dat scheelt weer geld!)

Ik hoef waarschijnlijk ook niet super veel rijlessen te hebben (dat scheelt weer geld!)

-
- Gebruiker
- Contacteer:
Ik rij bij Hofma, uit Heerenveen Zuid, hele relakste rij-instructeur, met een goede dosis droge humor haha 
Ik heb nu echt nog geen idee hoeveel rijlessen ik nog moet hebben, maar dat krijg ik binnenkort wel te horen : )
Ik hoop dat ik rond eind augustus mijn rij examen kan doen, zou ik wel fijn vinden!

Ik heb nu echt nog geen idee hoeveel rijlessen ik nog moet hebben, maar dat krijg ik binnenkort wel te horen : )
Ik hoop dat ik rond eind augustus mijn rij examen kan doen, zou ik wel fijn vinden!
-
- Heavy user
Moet je in sneek afrijden ik had 2 weken wachttijd, gezakt, tweede keer geslaagd 
2e keer stelde alleen niets voor, 10 minuten gewacht op bouwverkeer en ik hoefde maar 1 bijzondere verrichting te doen omdat ik op het vwo zit
ik heb er ook langer over gedaan trouwens, 3 maanden en 10 dagen 

2e keer stelde alleen niets voor, 10 minuten gewacht op bouwverkeer en ik hoefde maar 1 bijzondere verrichting te doen omdat ik op het vwo zit

Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Huh!? maar 1 keer een bijzondere manouvre te doen omdat je op het vwo zit? ......thomaaas schreef:Moet je in sneek afrijden ik had 2 weken wachttijd, gezakt, tweede keer geslaagd
2e keer stelde alleen niets voor, 10 minuten gewacht op bouwverkeer en ik hoefde maar 1 bijzondere verrichting te doen omdat ik op het vwo zitik heb er ook langer over gedaan trouwens, 3 maanden en 10 dagen
hahah kom ik aan met GEEN vmbo diploma(zat op het vmbo, overgestapt naar MBO)
wel een propdedeuse trouwens... telt dat ook

Maar dat vind ik wel een domme reden moet ik zeggen... hhaha.. ongelovelijk..
Ik zal vast ook wel 2 keer rij examen moeten doen.. tenminste daar reken ik op : )