Plaats hier je verslagen over je restauraties of verbouwingen
-
BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1596
- Lid geworden op: wo 18 apr, 2007 14:53
- Locatie: Abbenes
-
Contacteer:
Bericht
door BasvanEerden » do 18 nov, 2010 19:34
Ik weet niet hoe de andere limo's op 2cv zijn geregistreerd anders
www.rdw.nl
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
-
supercees
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1770
- Lid geworden op: ma 6 jun, 2005 20:40
- Locatie: stompwijk (zh)
Bericht
door supercees » do 18 nov, 2010 20:11
die andere limo (
http://www.limousine-eend.nl/) staat als 2cv6 op kenteken, zonder verdere aanduiding. huh?
ik zal ze eens bellen, kijken of zij weten hoe dat gedaan is?
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
-
Punky
- Addicted user
- Berichten: 9243
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
- Locatie: Veghel
-
Contacteer:
Bericht
door Punky » do 18 nov, 2010 20:30
Misschien dat de
www.2cvclub.nl je duidelijkheid kunnen geven. Die hadden een paar jaar geleden de spullen voor een limo2cv te koop.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
supercees
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1770
- Lid geworden op: ma 6 jun, 2005 20:40
- Locatie: stompwijk (zh)
Bericht
door supercees » do 18 nov, 2010 21:01
die heb ik toen ook benaderd, maar kreeg toen alleen wat lullige antwoorden, geen idee waarom dat was.
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
-
BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1596
- Lid geworden op: wo 18 apr, 2007 14:53
- Locatie: Abbenes
-
Contacteer:
Bericht
door BasvanEerden » do 18 nov, 2010 23:18
Kan je dan niet een gewoon 2cv kenteken nemen?
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
-
supercees
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1770
- Lid geworden op: ma 6 jun, 2005 20:40
- Locatie: stompwijk (zh)
Bericht
door supercees » vr 19 nov, 2010 05:31
het chassis is verlengd en de koets is verlengd, alleen de motor is hetzelfde. van de rdw mag je 1 van die drie veranderen, en dan laten keuren, maar hier zijn dus 2 van de 3 onderdelen gewijzigd. dus de vraag is hoe je dan nog een kenteken kan krijgen?
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
-
Rossero
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1947
- Lid geworden op: za 26 mei, 2007 00:16
Bericht
door Rossero » vr 19 nov, 2010 07:24
Herkeuren. Ook in nederland heb je een soort van single vehicle approval, alleen zit die wat ingewikkelder en duurder in elkaar dan in GB.
-
AZL57
- Addicted user
- Berichten: 5105
- Lid geworden op: zo 2 sep, 2007 22:08
- Locatie: kerkrade
Bericht
door AZL57 » vr 19 nov, 2010 09:17
om de beurt keuren, eerst het chassis , dan de carrosserie ???
diverse Citroens, wat anders.
-
rusty
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1391
- Lid geworden op: ma 17 mar, 2003 21:14
- Locatie: koudekerk ad rijn
Bericht
door rusty » vr 19 nov, 2010 09:38
AZL57 schreef:om de beurt keuren, eerst het chassis , dan de carrosserie ???
dat mag dus niet, anders zou je eerst een kitcar kunnen bouwen op een 2cv chassis, dan t chassis vervangen voor een niet originele en dan de motor vervangen voor een bmw of guzziblok, en heb je uiteindelijk een compleet nieuwe auto...
wat wel kan is in Duitsland laten keuren (daar rijden er meer) en dan moeten ze em hier in NL ook goedkeuren!
greetzzzzzzzzzzzzz
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
-
AZL57
- Addicted user
- Berichten: 5105
- Lid geworden op: zo 2 sep, 2007 22:08
- Locatie: kerkrade
Bericht
door AZL57 » vr 19 nov, 2010 13:37
of engeland, daar mag heel veel.
diverse Citroens, wat anders.
-
björn
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1402
- Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 13:21
- Locatie: hillywood (hilversum)
Bericht
door björn » vr 19 nov, 2010 19:48
doen ze met spijkers ook.
ik vind dit een leuk project trouwens.
BABY'S,Bands,Beers,Babes,Bikes and B-movies
-
CitroenAZU
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1460
- Lid geworden op: do 13 mar, 2003 16:13
- Locatie: Citroville
-
Contacteer:
Bericht
door CitroenAZU » vr 19 nov, 2010 20:34
Ik zou de eend in GB laten keuren voor een Q kenteken (= eigenbouw). Met die papieren kun je in NL een NL kenteken aanvragen. Als je naar de RDW gaat kun je em ook laten keuren maar kost het je een hoop geld (torsietest etc...)
-
joe_catchou
- Belgisch Meester Lasser
- Berichten: 2185
- Lid geworden op: di 3 apr, 2007 18:03
- Locatie: Antwerp
-
Contacteer:
Bericht
door joe_catchou » vr 19 nov, 2010 20:41
is het daarom niet slimmer om hem in Duistsland in te schrijven op een duitser dan TUV keuring en verkoop invoer naar NL .???
scheelt mischien ook weer wat met vervoerskosten .
en die bouwpakketten komen van daar toch ?
see you when you see me
-
Flying Duckman
- Veelvuldig poster
- Berichten: 856
- Lid geworden op: vr 23 dec, 2005 09:19
- Locatie: Enschede
-
Contacteer:
Bericht
door Flying Duckman » vr 19 nov, 2010 21:56
Gaat niet werken, je moet een TUV goedkeuring op je chassis hebben. Heb je dat niet, geen kenteken. En een TUV goedkeuring levert ook erg veel moeilijkheden op. beste is via GB.