2cv charleston 1/8

Alles over 2cv modelauto's en miniaturen
Gebruikersavatar
Joshua2cv
Beginner
Beginner
Berichten: 22
Lid geworden op: vr 17 sep, 2010 21:07
Locatie: Almelo

2cv charleston 1/8

Bericht door Joshua2cv » za 11 dec, 2010 16:13

Hoi,

Kwam laatst op die site van Altaya terecht en zag daar de 2cv 1/8.. Gaaf ding zeg! Maar weten jullie of ze ook naar Nederland verzenden..? Heb daar geen verstand van.... :(
Als je andere opmerkingen hebt, hoor ik het ook graag!
Ik hoor graag van jullie!
Joshua :)

2cvpieter
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 640
Lid geworden op: do 7 aug, 2008 12:26
Locatie: S' graveland

Bericht door 2cvpieter » za 11 dec, 2010 17:44

ga even naar mijn topic laatste pagina,
2cv pieter

daar schrijf ik, adres in frankrijk en staan wat links

nee door geen enkele franse tijdschrift aanbieder wordt er naar nederland verstuurd. er blijven dan drie mogelijkheden over, via een kennis of vrienden die in frankrijk wonen en daar een abonement nemen met je credit kaart, via journaux.fr en veel tegelijk bestelen dan blijven de porto kosten relatief laag en als laatste via de beurzen zoals de namac betaal je wel veel meer.


maar zouden de heren moderators ergens iets kunnen bedenken, zodat deze informatie niet elke keer opnieuw gegeven hoeft te worden, ik heb het al zo vaak opgeschreven. kenelijk is lezen en zoeken moeilijk.

groet pieter
bv een sticky
2cv6 azu-b 250

sleurhut
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 282
Lid geworden op: za 24 jul, 2010 19:26
Locatie: hengelo OV

Bericht door sleurhut » za 11 dec, 2010 18:13

uuh ik weet niet hoor maar hoeveel geld heb je er voor over (als hij uberhaupt nog te krijgen is), als de prijs echt 10 euro per nummer is na de eerste 4 nummers dan word het een vrij prijzig modelletje (rond de 700 euro). ik las ergens dat ze gestopt zijn door te weinig animo voor het model.

Dat word zelfbouw dus :P , of lekker een bouwpakketje halen voor ongeveer 3% van het geld en die gaan bouwen in 1/24, krijg je nog meer voldoening van ook en is echt niet zo moeilijk als iedereen denkt...

sleurhut

Gebruikersavatar
Joshua2cv
Beginner
Beginner
Berichten: 22
Lid geworden op: vr 17 sep, 2010 21:07
Locatie: Almelo

Bericht door Joshua2cv » za 11 dec, 2010 19:35

Ja idd,
Denk ook maar dat het dan een bouwpakketje wordt! Ook leuk.. En bedankt voor de snelle reacties.. :)
Joshua

2cvpieter
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 640
Lid geworden op: do 7 aug, 2008 12:26
Locatie: S' graveland

Bericht door 2cvpieter » za 11 dec, 2010 21:09

nog even ter aanvulling
deze serie heeft eerder als test gelopen in bretagne, toen heb ik via diverse sites vernomen dat het geen succes was, kennelijk niet, want nu brengen ze dezelfde serie voor heel frankrijk, en verder moet iedereen er maar van vinden wat ie wil, te duur of wat dan ook, ik ga hem kopen want ongeacht wat, het is en blijft een uniek exemplaar, die zeker in mijn collectie een plaats krijgt,
2cv6 azu-b 250

sleurhut
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 282
Lid geworden op: za 24 jul, 2010 19:26
Locatie: hengelo OV

Bericht door sleurhut » za 11 dec, 2010 21:33

het is zeker een mooi model, als die niet zo super duur was zou ik hem best willen hebben, heb je foto's van de motor of motorkap ophanging? het doet me erg denken aan van die stenen verzamel dingen en bouw-een-robot abbo's, wel jammer dat het een charleston is..

2cvpieter
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 640
Lid geworden op: do 7 aug, 2008 12:26
Locatie: S' graveland

Bericht door 2cvpieter » za 11 dec, 2010 22:01

nee helaas niet
2cv6 azu-b 250

Egbert2CV
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 512
Lid geworden op: do 6 nov, 2008 06:11
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door Egbert2CV » za 11 dec, 2010 23:50

ga even naar mijn topic laatste pagina schrijft 2CVPieter , welk topic is dat?

Ik meende dat de uitgave gestaakt was , blijkbaar niet.................maar :

...alleen voor Franse burgers , m'n zuster woont in Frankrijk : 1 + 1 is 2...

...overigens : de testserie was in de regio Avignon uitgezet , dat is nog een heel eind fietsen vanaf Bretagne...
Laatst gewijzigd door Egbert2CV op zo 12 dec, 2010 01:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Joshua2cv
Beginner
Beginner
Berichten: 22
Lid geworden op: vr 17 sep, 2010 21:07
Locatie: Almelo

Bericht door Joshua2cv » zo 12 dec, 2010 00:27

Het is inderdaad heel wat geld.. Maar hij is gaaf! Maar eens kijken of ik nog wat familie in Frankrijk heb wonen! :)

the Nosepicker
Moderator
Berichten: 2566
Lid geworden op: do 10 mar, 2005 23:02
Locatie: aarde

Bericht door the Nosepicker » zo 12 dec, 2010 16:24

Etince2cv schreef:ga even naar mijn topic laatste pagina schrijft 2CVPieter , welk topic is dat?
Dees denk'k? http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?p=206 ... ht=#206466

@2cvPieter; prima idee, een sticky. Maar je hele topic wordt dan een sticky. Dan moeten ze nog zoeken naar de juiste pagina.
Bovenstaande link is rechtstreeks naar het bericht over de Charleston. (=niet helemaal wat je wilde denk ik, maar voor het moment is Etince2cv wel geholpen.. ;) )
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams

2cvpieter
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 640
Lid geworden op: do 7 aug, 2008 12:26
Locatie: S' graveland

Bericht door 2cvpieter » zo 12 dec, 2010 19:17

hoi nosepicker

nee niet helemaal het ging mij meer om de informatie desbetreffende de franse kiosk series

als men moeite heeft naar het zoeken naar mijn 2cvpieter topic dat zal dan wel

en liever geen sticky van mijn topic
2cv6 azu-b 250

2cvpieter
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 640
Lid geworden op: do 7 aug, 2008 12:26
Locatie: S' graveland

Bericht door 2cvpieter » zo 12 dec, 2010 19:32

inderdaad de test was in saint etienne 42
hoe ik nou op bretange uit kwam ?
2cv6 azu-b 250

the Nosepicker
Moderator
Berichten: 2566
Lid geworden op: do 10 mar, 2005 23:02
Locatie: aarde

Bericht door the Nosepicker » zo 12 dec, 2010 21:56

2cvpieter schreef:hoi nosepicker

nee niet helemaal het ging mij meer om de informatie desbetreffende de franse kiosk series

als men moeite heeft naar het zoeken naar mijn 2cvpieter topic dat zal dan wel

en liever geen sticky van mijn topic
Dan zit ik verkeerd. Sorry.

Voor de link naar het juiste bericht kun je de 'eigenschappen' ophalen door met je rechtermuisknop in het betreffende bericht te klikken en die link te kopiëren. Die link linkt rechtstreeks naar dát ene bericht. Scheelt je wel veel type werk als je mensen wil verwijzen.
Maar soms mogen users ook wat moeite doen om zelf even wat verder te kijken dan de eigen neus lang is. ;)

Te gekke Charleston trouwens! Erg gedetailleerd en netjes!!
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams

2cvpieter
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 640
Lid geworden op: do 7 aug, 2008 12:26
Locatie: S' graveland

Bericht door 2cvpieter » zo 12 dec, 2010 23:13

ik ben trouwens zo brutaal geweest om gewoon bij altaya een abonnement aan te gaan, op mijn Nederlandse adres, eens kijken hoe ze daarop reageren, het is tot nu toe nog nooit gelukt zoiets, ik zie wel hoe ze reageren
2cv6 azu-b 250

Egbert2CV
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 512
Lid geworden op: do 6 nov, 2008 06:11
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door Egbert2CV » ma 13 dec, 2010 02:39

2cvpieter schreef:hoi nosepicker

nee niet helemaal het ging mij meer om de informatie desbetreffende de franse kiosk series

als men moeite heeft naar het zoeken naar mijn 2cvpieter topic dat zal dan wel

en liever geen sticky van mijn topic
Met zoeken heb ik geen moeite , sterker nog ik had via je instellingen gevonden wat je bedoelt , maar als je nou gelijk je topic met naam en toenaam genoemd had...

Plaats reactie