Wanneer nieuwe vloerplaten??

Hoe pak je nou zo'n reparatie van je voorruitstijl aan? Of van je dorpel, of van je driehoekje of nog weer ergens anders van.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
gelemotor
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 467
Lid geworden op: ma 11 mei, 2009 12:42
Locatie: Beverwijk

Wanneer nieuwe vloerplaten??

Bericht door gelemotor » ma 27 dec, 2010 21:30

Hai,

Bij mij zijn de vloerplaten langs de chassis zijde een stukje doorgeroest.
Is het dan evengoed noodzakelijk om de gehele plaat te vervangen door een vervangings deel, of kan er gewoon worden volstaan met een nieuw stkje eroverheen poppen (dat lukt me namelijk zelf..) of een stuk erin lassen??(en dan bedoel ik wel erin lassen, niet eroverheen lassen)
Dat kan ik helaas nog niet zelf, maar daar is vast een oplossing voor.
So, What to do??

Hoor het graag, Luc
Duck your life

Gebruikersavatar
Michiel van G.
Heavy user
Heavy user
Berichten: 2664
Lid geworden op: vr 26 dec, 2003 14:33
Locatie: Zeist
Contacteer:

Bericht door Michiel van G. » ma 27 dec, 2010 21:49

popnagelen mag niet voor de apk, maar het inlassen van een hoekstuk kan in principe prima. Echter, als er ook sprake is van aantasting van de voetenbak of bijvoorbeeld de steunbalkjes aan de onderkant is het raadzaam de hele bodemplaat te vervangen. Zonee, dan kun je er een nieuw stuk in zetten - mits de dorpel zelf nog goed is natuurlijk.
Verbruik: Afbeelding

Gebruikersavatar
gelemotor
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 467
Lid geworden op: ma 11 mei, 2009 12:42
Locatie: Beverwijk

Bericht door gelemotor » ma 27 dec, 2010 22:00

Michiel van G. schreef:popnagelen mag niet voor de apk, maar het inlassen van een hoekstuk kan in principe prima. Echter, als er ook sprake is van aantasting van de voetenbak of bijvoorbeeld de steunbalkjes aan de onderkant is het raadzaam de hele bodemplaat te vervangen. Zonee, dan kun je er een nieuw stuk in zetten - mits de dorpel zelf nog goed is natuurlijk.
OK,
jammer dat het popnagelen niet meer mag,want de dorpel heb ik vorig jaar nog laten lassen en die lijkt nog goed te zijn.
De voetenbak ga ik morgen even chekken, anders moet het huisje eraf henb ik net in een ander bericht ontdekt en dan wordt het wel een ander verhaal...

Thanks, Luc
Duck your life

Plaats reactie