Mijn Ami heeft een nieuwe geleidingsbus voor de schakelstang nodig. Ik heb bij de dealer een kunstof bus met een rubber omhulsel aangeschaft. Maar ik heb werkelijk geen idee hoe ik die om de stang en in de metalen geleiding moet krijgen. Gaarne suggesties. Of moet ik een rubber bus gebruiken? Zo ja, waar zijn die dan te koop?
Hartelijke groet,
Ami1978
vervanging geleidingsbus schakelstang Ami
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Om dit klusje te gaan doen, zul je moeten lassen ed. Ik denk eerlijk gezegd dat het makkelijker is om een andere schakelstang te kopen en die erin te zetten.
In een van de oude clubbladen van de AVN staat een complete beschrijving. Misschien willen ze je die wel mailen. www.amivereniging.nl Sowieso niet verkeerd om lid te worden van deze club, al is het maar ivm het magazijn wat ze hebben.
Suc6.
In een van de oude clubbladen van de AVN staat een complete beschrijving. Misschien willen ze je die wel mailen. www.amivereniging.nl Sowieso niet verkeerd om lid te worden van deze club, al is het maar ivm het magazijn wat ze hebben.
Suc6.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
Dat is een lastige klus.
Het makkelijkste is als je de schakelstang eerst uit de vagen haalt en in de bankschroef zet.
Volgens mij moet je aan 1 kant de felsrand van de buis recht buigen/knijpen.
Dan de oude geleidebus verwijderen en de nieuwe erin. (Heb je er daar geen twee van nodig of vergis ik me nu).
Dan de felsrand weer terugbuigen. Klaar!
Het makkelijkste is als je de schakelstang eerst uit de vagen haalt en in de bankschroef zet.
Volgens mij moet je aan 1 kant de felsrand van de buis recht buigen/knijpen.
Dan de oude geleidebus verwijderen en de nieuwe erin. (Heb je er daar geen twee van nodig of vergis ik me nu).
Dan de felsrand weer terugbuigen. Klaar!
tweeceevees zijn leuk!
Sterker nog hij zit vast met maar twee clipjes. Maar zo ongeveer je hele dashboard moet eruit wil je er behoorlijk bij kunnen komen...
Als je het bovendeel van je dashboard hebt losgemaakt (allemaal leuke verstopte boutjes 8 en wat schroefjes) dan kan je zien hoe e.e.a. vastzit.
Als je het bovendeel van je dashboard hebt losgemaakt (allemaal leuke verstopte boutjes 8 en wat schroefjes) dan kan je zien hoe e.e.a. vastzit.
------------------------------
Traction 11 BL 1950
Traction 11 BL 1950