Rusty's club wordt opgeknapt!
-
- Veelvuldig poster
Rusty's club wordt opgeknapt!
Nou de knoop toch maar doorgehakt, mijn rooie club gaat opgeknapt worden voor de WM moet ie af zijn
wat gaat eraan gebeuren :
-achterkant onder de lampen
-staartstukken
-randen rond achterspatborden
-reservewielbak aan de zijkanten
-onderaan C-stijlen
-ruitframe voor
en dan weer opnieuw in de lak
Ik heb er helaas te weinig tijd voor, dus heb m'n pa gevraagd of ie zin had in een nieuw projectje, en dat had hij wel
t is alleen dat t originele ruitframe op t moment niet leverbaar is..... Iemand nog een in de aanbieding??
ik zal zo nu en dan wel wat footootjes maken en hier posten!
greetzzzzzzzzzz
wat gaat eraan gebeuren :
-achterkant onder de lampen
-staartstukken
-randen rond achterspatborden
-reservewielbak aan de zijkanten
-onderaan C-stijlen
-ruitframe voor
en dan weer opnieuw in de lak
Ik heb er helaas te weinig tijd voor, dus heb m'n pa gevraagd of ie zin had in een nieuw projectje, en dat had hij wel
t is alleen dat t originele ruitframe op t moment niet leverbaar is..... Iemand nog een in de aanbieding??
ik zal zo nu en dan wel wat footootjes maken en hier posten!
greetzzzzzzzzzz
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
zo, afgelopen weekend gestart met het transformeren van Rusty naar een roestvrij eendje.
zaterdag ochtend c.a. 9 u:
demontage (om 12 u stond de koets op schragen):
crusty parts:
stukje eruit:
stukje erin (had nog een stuk goeie C stijl):
nog een stukje:
ondertussen is mijn pa bezig geweest met de achterkant, reservewielbak wordt vervangen en complete achterbalk (waar lampen op zitten) ik had nog wat delen liggen die we gaan gebruiken.
en we hebben besloten om het voorruitframe zelf maar te gaan voorzien van nieuwe stukjes plaat, de hele bovenbalk moet nieuw en rechts onder bij t raam ook een groot nieuw stuk erin. maar dat komt vast wel goed!
greetzzzzzzzzzzzz
zaterdag ochtend c.a. 9 u:
demontage (om 12 u stond de koets op schragen):
crusty parts:
stukje eruit:
stukje erin (had nog een stuk goeie C stijl):
nog een stukje:
ondertussen is mijn pa bezig geweest met de achterkant, reservewielbak wordt vervangen en complete achterbalk (waar lampen op zitten) ik had nog wat delen liggen die we gaan gebruiken.
en we hebben besloten om het voorruitframe zelf maar te gaan voorzien van nieuwe stukjes plaat, de hele bovenbalk moet nieuw en rechts onder bij t raam ook een groot nieuw stuk erin. maar dat komt vast wel goed!
greetzzzzzzzzzzzz
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
nou afgelopen weekend weer 'thuis' geweest, (weekend ervoor had ik overgeslagen) intussen is de hele koets weer hard, er zit een nieuwe stukken in t voorruitframe, en een compleet nieuwe bovenbalk., de foto's spreken voor zich denk ik! de deuren en spatborden zijn inmiddels ook klaar, nu nog de motorkap en wat andere kleine dingen, dan schuren; plamuren en spuiten! dus met de Citromobiel ben ik erbij met de eend!
alles weer roestvrij!
greetzzzzzz
Rusty (moet em straks toch maar een andere naam gaan geven )
alles weer roestvrij!
greetzzzzzz
Rusty (moet em straks toch maar een andere naam gaan geven )
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400