Waggel 2011 meer informatie vanuit ccnl
- citrorent
- Beginner
- Contacteer:
Waggel 2011 meer informatie vanuit ccnl
Goedemiddag allemaal,
ik weet dat het niet gebruikelijk is dat men als bestuur een bericht achter laat op het forum over hun eigen meetings.
toch wil ik heel graag van de gelegenheid gebruik maken een aantal punten met jullie te delen over waggel 2011 omdat er veel, heel veel veranderd is tenopzichten van de laatste 2 jaar.
Zo hebben wij een zeer mooit deel van de havenkom ( oude camping ) dus veel gras aan het water. niet doorlopend en afgesloten. Dus niet de gehate dijk.
Ook hebben we een eigen grote tent 12x8 inc. snackbar door en voor ccnl.
Voldoende stroom
Meer sanitair en beter
leuke autospelen in verschillende cat. dus donderdag behendigheid en vrijdag sleutelen met zaterdag de finale van beide.
wat ook geld voor het concour.
kort om meer voor citroen dan voor andere.
deze info wilden ik heel graag toch even met jullie delen, want wij werken er echt hard aan als bestuur om te doen wat men graag wil zien.
mvg
jan-willem vink
ik weet dat het niet gebruikelijk is dat men als bestuur een bericht achter laat op het forum over hun eigen meetings.
toch wil ik heel graag van de gelegenheid gebruik maken een aantal punten met jullie te delen over waggel 2011 omdat er veel, heel veel veranderd is tenopzichten van de laatste 2 jaar.
Zo hebben wij een zeer mooit deel van de havenkom ( oude camping ) dus veel gras aan het water. niet doorlopend en afgesloten. Dus niet de gehate dijk.
Ook hebben we een eigen grote tent 12x8 inc. snackbar door en voor ccnl.
Voldoende stroom
Meer sanitair en beter
leuke autospelen in verschillende cat. dus donderdag behendigheid en vrijdag sleutelen met zaterdag de finale van beide.
wat ook geld voor het concour.
kort om meer voor citroen dan voor andere.
deze info wilden ik heel graag toch even met jullie delen, want wij werken er echt hard aan als bestuur om te doen wat men graag wil zien.
mvg
jan-willem vink
----------------------------------
3x 2cv6
1x ds
1x hy
1x Besteleend aanhanger
3x 2cv6
1x ds
1x hy
1x Besteleend aanhanger
kijk dat zijn goeie berichten
misschien dat de leden(en alle anderen) nu weer zin krijgen om te komen
het zou immers zonde zijn als de waggel dood zou bloeden
goed bezig!
ga zo door!
zucht, heb ik mijn eend eindelijk klaar heeft mijn vrouw de citromobile en de waggel weekenden al vol gepland
misschien dat de leden(en alle anderen) nu weer zin krijgen om te komen
het zou immers zonde zijn als de waggel dood zou bloeden
goed bezig!
ga zo door!
zucht, heb ik mijn eend eindelijk klaar heeft mijn vrouw de citromobile en de waggel weekenden al vol gepland
mehari 1969 rouge hopi te koop
HY78 1978 bleu cèleste
2cv club 1980 vert jade
LJ80V 1981 camoflagegroen
LJ80Q 1980 poepiebruin
HY78 1978 bleu cèleste
2cv club 1980 vert jade
LJ80V 1981 camoflagegroen
LJ80Q 1980 poepiebruin