ook ik zal mij even voorstellen
ook ik zal mij even voorstellen
Hoi, ik ben Rob woon in Maassluis en ben begonnen met de restauratie van mijn eendje. Als een soort van midlifecrisis probeer ik een behoorlijk rotte eend van de sloop te redden. In mijn jeugd zo'n honderd jaar geledenvoor mijn gevoel ben ik ooit gestart met een eendje in de kleur oranje, vierkante koplampjes en een brullende 602 motor.na wat familieauto's ben ik nu als hobby weer bij mijn eerste liefde terechtgekomen.
Ik zal jullie hier op de hoogte houden van mijn voortgang
groeten Rob
Ik zal jullie hier op de hoogte houden van mijn voortgang
groeten Rob
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Re: ook ik zal mij even voorstellen
Om dezelfde reden ben ik begonnen met een AK400. Dus helemaal niks mis met je leeftijd!mangast schreef:Als een soort van midlifecrisis probeer ik een behoorlijk rotte eend van de sloop te redden.
Welkom en succes.
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
www.h2vormgeving.nl/vidal
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Gebruiker
voorstellen
Leuk dat je de Eend gaat redden. Pas heb ik nog een Charleston verkocht aan iemand die 'm ging opknappen in Maassluis......
Zouden er dan twee Charlestons in Maassluis opgeknapt worden? ? ?
Zouden er dan twee Charlestons in Maassluis opgeknapt worden? ? ?
-
- Gebruiker
voorstellen
Is het eigenlijk wel een Charleston? of heb ik dat zelf bedacht....
Re: voorstellen
Ik dacht, das raar hoe weet hij nu dat het een bordeaurode is?Roadrunner schreef:Is het eigenlijk wel een Charleston? of heb ik dat zelf bedacht....
het is dus een bordeaurode, maar geen charleston. De onderlaag is blauw
volgens mij Celeste Bleu maar ik kan het niet precies acherhalen wat nu de orginele kleur is. De auto is van 04-03-1988 en is geimporteerd op 02-09-1993. Op het schutbord staan wel veel code's, misschien dat jullie er iets van weten.
EMBhS staat bovenaan
3914 daaronder
AM88 in een cirkel daaronder
dan het typeplaatje
dan een zilverkleurige sticker met 96P24 met een hele kleine 9
als het mij van de week lukt foto's te plaatsen dan zal ik hiervan ook een foto plaatsen.
groet Rob
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Re: voorstellen
EMBhS is het kleurnummer: blue celestemangast schreef: EMBhS staat bovenaan
3914 daaronder
AM88 in een cirkel daaronder
dan het typeplaatje
dan een zilverkleurige sticker met 96P24 met een hele kleine 9
3914 ORGAnummer, productiedatum: 28 juli 2987
AM88: model jaar (Annee Modelle, dus 1988)
96P24 zegt mij zo niks.
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Gebruiker
voorstellen
de letters achter EMB, de h staat voor de fabrikant van de lak. De S staat voor Syntetische lak.
de rest is al verteld door Tom.
Wel leuk dat er nu dus toch twee Eenden in maasluis worden opgeknapt. De andere is een bordo rode met zwarte charlie
de rest is al verteld door Tom.
Wel leuk dat er nu dus toch twee Eenden in maasluis worden opgeknapt. De andere is een bordo rode met zwarte charlie
even een update,
mijn eendje gaat niet snel, wat restauratie betreft.
ik heb een lasser ingehuurd en samen hebben we een nieuw achterpaneel en bodemplaat voor het reservewiel geplaatst. Omdat er blijkbaar veel slect passend imitatiemateriaal op de markt is, althans wat mij in mijn maag is gesplistst moet er nog behoorlijk worden geplamuurd worden aan de staartstukken.
omdat de lasser toch minder goed was dan gehoopt ga ik maar op zoek naar een andere om de bodemplaten en voetenbak te lassen.
Ik zoek nu wel wat beter passend plaatwerk dan wat ik hiervoor gebruikt heb. Weten jullie welke leverancier in ieder geval goed passend materiaal levert???
groeten Rob
mijn eendje gaat niet snel, wat restauratie betreft.
ik heb een lasser ingehuurd en samen hebben we een nieuw achterpaneel en bodemplaat voor het reservewiel geplaatst. Omdat er blijkbaar veel slect passend imitatiemateriaal op de markt is, althans wat mij in mijn maag is gesplistst moet er nog behoorlijk worden geplamuurd worden aan de staartstukken.
omdat de lasser toch minder goed was dan gehoopt ga ik maar op zoek naar een andere om de bodemplaten en voetenbak te lassen.
Ik zoek nu wel wat beter passend plaatwerk dan wat ik hiervoor gebruikt heb. Weten jullie welke leverancier in ieder geval goed passend materiaal levert???
groeten Rob