Deurbekleding acadiane losmaken
-
- Veelvuldig poster
Deurbekleding acadiane losmaken
Aangezien een hardboardplaat aan één zijde van de acadiane begint op te bollen wil ik de platen vervangen voor een ander vochtbestedig materiaal.
Ik stuite bij het losmaken van de deurbekleding op de raamslinger.
Heeft iemand een duidelijke foto van de bevestiging van de raamslinger?
Is dat een borgpennetje die helemaal door het asje daaronder zit geschoven of zit het op andere manier vast, bijvoorbeeld geschroefd?
alvast dank
Ik stuite bij het losmaken van de deurbekleding op de raamslinger.
Heeft iemand een duidelijke foto van de bevestiging van de raamslinger?
Is dat een borgpennetje die helemaal door het asje daaronder zit geschoven of zit het op andere manier vast, bijvoorbeeld geschroefd?
alvast dank
Citroén rolls better than a Rolls!
-
- Veelvuldig poster
Hallo,
ik zit met hetzelfde probleem als Bull Frog, maar ik kan het pennetje waar jullie het over hebben niet echt vinden... Ik zag wel een klein zilver pennetje zitten, maar deze kon ik er niet uitduwen. Is dit wel het pennetje wat ik moet hebben? En dus gewoon meer kracht/geweld gebruiken?
Alvast bedankt!
ik zit met hetzelfde probleem als Bull Frog, maar ik kan het pennetje waar jullie het over hebben niet echt vinden... Ik zag wel een klein zilver pennetje zitten, maar deze kon ik er niet uitduwen. Is dit wel het pennetje wat ik moet hebben? En dus gewoon meer kracht/geweld gebruiken?
Alvast bedankt!
Acadiane 1983
-
- Regelmatige poster
Maar dat zilveren pennetje (diameter +- 2 mm) is dus wel het juiste? Voor ik met veel geweld dat ding sloop.. Ik las namelijk ook ergens dat er een ohm-vormig veertje ergens zit (zie ik ook niet overigens). Hmm..
Laatst gewijzigd door Saar op do 21 jul, 2011 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Acadiane 1983
-
- Regelmatige poster
deurpaneel
Makkelijk gaat het door een punttang tussen de slinger en de ring te houden en beide uitelkaar de duwen. Je kunt het pennetje zonder grote kracht eruit duwen. De nieuwste Acadi's hebben een ander ststeem met een soort grote haarspeld. Deze er met een punttang uit trekken en de slinger kont eraf. Veel succes