hoi
hoi
dag iedereen,
de voorbije jaren soms jullie forum bezocht, uiteindelijk aangemeld en dus even mezelf voorstellen.
Ik ben Jos en 31 jaar. Sinds 12 -13 jaar heb ik een 2cv6 in mn bezit, bouwjaar 85, bleu tropique. Jarenlang bracht ze me overal... soms wat te laat, zelden liet ze me in de steek. Laatste 4 jaar staat ze stil in mn garage. Het was tijd voor een auto die wat vlotter een vrachtwagen kon inhalen, of zonder rekening te houden met de windrichting de snelweg oprijden. Schadevrij is ze niet, ik leerde er mee parkeren... ook niet altijd even lief behandeld, ondertussen is ze geknikt. Maar dit probeer ik de komende maanden goed te maken.
Ik ben begonnen alles uit elkaar te halen. Plan is voorlopig om chassis en nog wat plaatwerk te vervangen. Als de kosten te hoog oplopen, dan zal ik het aan iemand anders over laten. Fotos volgen binnenkort, als ik weet hoe. Bedankt alvast aan allen die een verslag plaatsten van een restauratie, of andere leuke verhalen, reeds heel wat van opgestoken.
groetjes
Jos
de voorbije jaren soms jullie forum bezocht, uiteindelijk aangemeld en dus even mezelf voorstellen.
Ik ben Jos en 31 jaar. Sinds 12 -13 jaar heb ik een 2cv6 in mn bezit, bouwjaar 85, bleu tropique. Jarenlang bracht ze me overal... soms wat te laat, zelden liet ze me in de steek. Laatste 4 jaar staat ze stil in mn garage. Het was tijd voor een auto die wat vlotter een vrachtwagen kon inhalen, of zonder rekening te houden met de windrichting de snelweg oprijden. Schadevrij is ze niet, ik leerde er mee parkeren... ook niet altijd even lief behandeld, ondertussen is ze geknikt. Maar dit probeer ik de komende maanden goed te maken.
Ik ben begonnen alles uit elkaar te halen. Plan is voorlopig om chassis en nog wat plaatwerk te vervangen. Als de kosten te hoog oplopen, dan zal ik het aan iemand anders over laten. Fotos volgen binnenkort, als ik weet hoe. Bedankt alvast aan allen die een verslag plaatsten van een restauratie, of andere leuke verhalen, reeds heel wat van opgestoken.
groetjes
Jos
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
-
- Moderator
Hallo Jos
Welkom op dit leuke forum!!!
owwjahhh mocht het je nog niet pgevallen zijn..... wij zijn gek op FOTO"S!!!
( http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=4872 )
Welkom op dit leuke forum!!!
owwjahhh mocht het je nog niet pgevallen zijn..... wij zijn gek op FOTO"S!!!
( http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=4872 )
#Echtemannenrijdendehelewinter2cv
2cv6 Charleston -1984
Peugeot 106 - 1996
2cv6 Charleston -1984
Peugeot 106 - 1996

hopelijk krijg ik straks zelf nog een foto te zien... forum en foto plaatsen is nieuw voor me.
Zojuist paar fotos genomen voor jullie, helaas weinig plaats om de auto te verplaatsen op dit ogenblik. Voor een foto uit vervlogen tijden moet ik zelf ook wat geduld hebben. Een schijfje dat niet meer te vinden is maar vroeg of laat wel opduikt.
Als ik de glanzende lak zie op sommige fotos... zo was ie ook toen ik er hele tijd terug mee startte. En hopelijk over ? maanden opnieuw stralend.
groetjes
-
- Veelvuldig poster