2011 - 2 t/m 4 september kampeerweekend Twente Dyane Ver.

Foto's en nabesprekingen van meetings.
Charly
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Contacteer:

2011 - 2 t/m 4 september kampeerweekend Twente Dyane Ver.

Bericht door Charly » vr 22 jul, 2011 08:41

Van 2 t/m 4 september 2011 is het DVN kampeerweekend te gast in Twente.
De uitvalsbasis is camping de Twentsche Es in Enschede, en op zaterdag 3 september is er een puzzelrit die deels door Twente en door het aangrenzende Duitsland voert. Afgelopen mei heb ik het eerste deel van de puzzelrit uitgezet. Omdat de Dyane toen bij de garage stond voor de APK, ging het dakje los van de Charleston:

Afbeelding
Voor de ingang van Camping de Twentsche Es

Afbeelding
Onderweg in het mooie groene Twentse land, hotel Hölterhof

Afbeelding
Een leuke verwarrende kruising van wegen onderweg :shock:

Afbeelding
Kleine weggetjes in Duitsland.

Afgelopen zondag was het weer een mooie warme en zonnige zomerdag, dus het dakje los van de Dyane en verder gegaan met het uitstippelen van de puzzelrit.

Afbeelding

Ik heb de hele route nu een keer gereden, veel gaat over kleine weggetjes en voor meer dan de helft op Duits grondgebied

Afbeelding

en dan kom je soms zelfs een Duitse trein tegen

Afbeelding

Het was mooi tussen de goudgele korenvelden en met de mooie blauwe zomerluchten

Afbeelding

Afbeelding

Ondanks dat het een evenement is van de Dyane vereniging, zijn alle rijders van A-types van harte welkom. Als je meer informatie wilt moet je me even een PM sturen, of kijken op de website www.dyane.nl
Ik hoop op een grote opkomst op 3 september 8)
2CV6 Charleston, 1986, NV-GN-36, Rood-Zwart
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991

jeroen-2cv
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door jeroen-2cv » zo 21 aug, 2011 11:45

Alleen jammer dat de DVN haar k(r)ampeerweekend , zonder overleg met de andere A-type verenigingen) ineens 2 weken vervroegd heeft en het nu samenvalt met het clubweekend van de 2CV club.

Jammer dat er dan 2 dingen tegelijk zijn in een weekend.
Het zou de DVN niet misstaan om toch eens beter hun agenda naast die van de andere verenigingen te leggen. Of in elk geval een afgevaardigde te sturen naar de vergadering waar de A-type verenigingen hun agenda naast elkaar leggen en proberen op elkaar af te stemmen . De laatste keer was de DVN zonder tegenbericht afwezig.
Eend goed, al goed

BasvanEerden
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door BasvanEerden » ma 29 aug, 2011 21:10

Ik ben helaas afwezig met de dyane. Ik zit wel in de buurt nl. in Gesscher ivm trouwdag van mijn ouders.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak

Dyane
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Dyane » ma 29 aug, 2011 22:55

jeroen-2cv schreef:Alleen jammer dat de DVN haar k(r)ampeerweekend , zonder overleg met de andere A-type verenigingen) ineens 2 weken vervroegd heeft en het nu samenvalt met het clubweekend van de 2CV club.

Jammer dat er dan 2 dingen tegelijk zijn in een weekend.
Het zou de DVN niet misstaan om toch eens beter hun agenda naast die van de andere verenigingen te leggen. Of in elk geval een afgevaardigde te sturen naar de vergadering waar de A-type verenigingen hun agenda naast elkaar leggen en proberen op elkaar af te stemmen . De laatste keer was de DVN zonder tegenbericht afwezig.

Pfffff... heb je hem weer.

Ik denk dat wij zaterdag een dag komen. We hebben net het grenstreffen achter de rug. Dat was in het zelfde gebied.

jeroen-2cv
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door jeroen-2cv » wo 31 aug, 2011 13:38

Wat klopt er niet aan dan?

uit andere bronnen verneem ik....

"typisch Dyane vereniging"
Eend goed, al goed

Dyane
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Dyane » wo 31 aug, 2011 16:30

Er vallen wel meer evenementen samen. Ook van de 2cv club. Als er meer weekenden in een jaar zouden zitten was er meer ruimte, maar dat is nou eenmaal niet zo. Als er nu een site zou zijn waarop alle meeting staan zou het een stuk makkelijker zijn, maar zowel stichting 2cv vrienden als de 2cv club hebben hun meeting voor 2012 ook niet op hun site staan. Dan wordt het wel lastig om dat uit te zoeken. Dus een schone taak voor jouw is hierin weg gelegd.... Dan kan het niet meer fout gaan..... pppppfffffff hhhh
Laatst gewijzigd door Dyane op do 1 sep, 2011 08:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Dyane
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Dyane » wo 31 aug, 2011 16:36

Op woensdag 17 november 2010 was deze datum al bekend overigens van het evenement van de DVN.
Laatst gewijzigd door Dyane op do 1 sep, 2011 08:28, 1 keer totaal gewijzigd.

jeroen-2cv
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door jeroen-2cv » wo 31 aug, 2011 16:49

Dyane schreef: Op woensdag 17 november 2010 was deze datum al bekend overigens van het evenement van de DVN.
Het gaat er hier niet om om iemand een zwarte piet toe te spelen, maar om overlapping van evenementen te voorkomen. Hier is immers overleg tussen de diverse clubs noodzakelijk.

Deze taak schuilt al in het Citroen-contact en de stichting 2cv-vrienden.
(zie www.citroencontact.nl en www.2cvfriends.nl).

En dan mag je op zijn minst verwachten dat alle clubs (en hun voorzitters) hieraan hun medewerking verlenen.
De eerdergenoemde vergadering van de 2cv-vrienden was op 12 november 2011, dus ruim 5 dagen eerder.
Het lijkt me beter dat mensen gebruik maken van hun uitnodiging en op dit soort vergaderingen verschijnen.

In de agenda van de 2CV-vrienden ontbreekt zelfs het kampeerweekend van de Dyane vereniging.
Websites worden pas aangepast nav van de uitkomsten van de vergaderingen van citroen-contact en de 2cv-vrienden, en niet andersom.
De site www.citroenmeetings.tk maakte in het verleden melding van veel evenementen in binnen- en buitenland. Maar deze (b)lijkt niet meer te bestaan.

P.S. het clubweekend van de 2CV-club is vanaf de eerste keer altijd in het eerste weekend van september, zoals al in een eerder bericht van mij is aangegeven.

P.S. En jou is zonder "w" alleen als bezittelijk voornaamwoord hoort het met een "w"
Eend goed, al goed

Dyane
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Dyane » wo 31 aug, 2011 17:14

jeroen-2cv schreef:
Dyane schreef: Op woensdag 17 november 2010 was deze datum al bekend overigens van het evenement van de DVN.
Het gaat er hier niet om om iemand een zwarte piet toe te spelen, maar om overlapping van evenementen te voorkomen. Hier is immers overleg tussen de diverse clubs noodzakelijk.

Deze taak schuilt al in het Citroen-contact en de stichting 2cv-vrienden.
(zie www.citroencontact.nl en www.2cvfriends.nl).

En dan mag je op zijn minst verwachten dat alle clubs (en hun voorzitters) hieraan hun medewerking verlenen.
De eerdergenoemde vergadering van de 2cv-vrienden was op 12 november 2011, dus ruim 5 dagen eerder.
Het lijkt me beter dat mensen gebruik maken van hun uitnodiging en op dit soort vergaderingen verschijnen.

In de agenda van de 2CV-vrienden ontbreekt zelfs het kampeerweekend van de Dyane vereniging.
Websites worden pas aangepast nav van de uitkomsten van de vergaderingen van citroen-contact en de 2cv-vrienden, en niet andersom.
De site www.citroenmeetings.tk maakte in het verleden melding van veel evenementen in binnen- en buitenland. Maar deze (b)lijkt niet meer te bestaan.

P.S. het clubweekend van de 2CV-club is vanaf de eerste keer altijd in het eerste weekend van september, zoals al in een eerder bericht van mij is aangegeven.

P.S. En jou is zonder "w" alleen als bezittelijk voornaamwoord hoort het met een "w"
En was die persoon die dat deed? Volgens mij stond die niet in contact met citroen-contact o.i.d. en was dat een eigen initiatief. Maar werd door die personen daar wel gebruik van gemaakt.
Laatst gewijzigd door Dyane op wo 31 aug, 2011 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.

jeroen-2cv
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door jeroen-2cv » wo 31 aug, 2011 17:19

Gaaap :?
Eend goed, al goed

inmijneendje
Moderator
Contacteer:

Bericht door inmijneendje » wo 31 aug, 2011 17:36

jeroen-2cv schreef:Jammer dat er dan 2 dingen tegelijk zijn in een weekend.
Hoezo 2 dingen, telt CCNL niet meer mee met de Kindermeeting.

Maar hoe goed je meetings ook pland, het zal altijd voor blijven komen dat er meetings samen vallen.
Dan is er meer een ding, keuzes maken.

en hier elkaar aanvallen heeft geen zin en daar gaan we natuurlijk nu mee ophouden, toch. :D

jeroen-2cv
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door jeroen-2cv » wo 31 aug, 2011 17:39

Ja OK, 3 .....

De kindermeeting van CCNL zijn we helemaal vergeten :cry:

Wordt lastig kiezen dan het komend weekend, buienradar maar in de gaten gaan houden welke plek het meest droog gaat blijven :wink:
Eend goed, al goed

Dyane
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Dyane » wo 31 aug, 2011 18:42

jeroen-2cv schreef:Ja OK, 3 .....

De kindermeeting van CCNL zijn we helemaal vergeten :cry:

Wordt lastig kiezen dan het komend weekend, buienradar maar in de gaten gaan houden welke plek het meest droog gaat blijven :wink:
Hoe kan dat nou????? Is dat dan ook niet in dat overleg besproken waarin alle meetings besproken worden dan... (link www.citroencontact.nl werkt overigens niet) Volgens mij is de kindermeeting al jaaaaaaaaarrrrreeeen op dezelfde datum. Dat de 2cv club daar nou geen rekening mee heeft gehouden.. foei! :oops: :oops:

Affijn, wij gaan lekker naar de Dyane meeting toe.. En daar gaat dit topic ook over...

SPOTeend
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door SPOTeend » do 1 sep, 2011 01:17

Het naseizoen lijkt altijd korter dan het voorseizoen. In augustus durft bijna geen organisator het aan 'want er zijn vast nog mensen op vakantie' en 'oktober' klinkt al zo koud dus wordt de maand september overbelast, terwijl het voorseizoen globaal april, mei en juni omvat.

Het is dus dringen in september: Het tweede weekend heeft de Méhariclub een weekend en in het derde weekend heeft het Eendeëi een clubdag terwijl in het laatste weekend de A t/m ZX Markt in Kerkrade is. En de besteleendmeeting geloof ik.
En dan heb ik de HY clubs nog niet eens genoemd.

Mensen, we hebben gewoon te weinig najaar om alle clubs te helpen.

Iedereen moet maar naar het evenment wat het beste bij je auto past en/of kiezen wat je het leukst lijkt of waar je vrienden heen gaan.
M'n HY staat in de revisie. Ik heb geen thuiswonende kinderen meer dus ook de kindermeeting (waar ik vroeger met veel plezier heen ging) valt af.
Rij-afstand let ik meestal niet op, het is tenslotte geen straf in een A-type te rijden, maar momenteel vertrouw ik mijn Aca even niet op de lange afstand dus dat speelt ook mee bij mijn keuze.

Ik ga met mijn SPOT naar de 2cv meeting in Renswoude dus helaas niet naar dit Dyane weekend hoewel ik er graag heen had gegaan.

Maar ik voel me rijk dat ik zoveel keuzes heb :wink:
Laatst gewijzigd door SPOTeend op do 1 sep, 2011 01:42, 2 keer totaal gewijzigd.
A-type rijder sinds 1980.
Méhari 1977, HY 1967, dagelijks vervoer: Acadiane 1983 en een Berlingo Multispace 1.6 benzine.

jeroen-2cv
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door jeroen-2cv » do 1 sep, 2011 01:30

www.citroencontact.nl/website/ werkt overigens wel

De gerenommeerde landelijke A-type verenigingen hebben sinds een aantal jaren een goed onderling overleg over hun agenda's. En dan is toch nog mogelijk dat er 2 evenementen tegelijkertijd zijn (als het echt niet vermeden kan worden).
Enkele verenigingen hebben ook regelmatig een gezamenlijk evenement.

Evenementen die los staan van verenigingen hou je altijd, zoals het Besteleendenweekend, Le Tour Des Trois Pays en de Citron Presse.
Eend goed, al goed

Gesloten