Hoelang om op het worldmeetingterrein te komen?

Foto's en nabesprekingen van meetings.

Hoeveel uur heb je er over gedaan om op het Worldmeetingterrein te komen?

0 uur, voor ik er erg in had stond ik tussen de tentjes
6
15%
1-2 uur
1
3%
3-4 uur
7
18%
5-6 uur
10
26%
7-8 uur
8
21%
8-9 uur
0
Geen stemmen
10 uur of langer
4
10%
Ik ben van ellende maar weer vertrokken...
3
8%
 
Totaal aantal stemmen: 39

Thijs
Heavy user
Heavy user
Berichten: 3044
Lid geworden op: vr 14 jan, 2011 20:17
Locatie: Drachten en omkriten

Hoelang om op het worldmeetingterrein te komen?

Bericht door Thijs » za 30 jul, 2011 22:14

Wij hebben er 5 uur over gedaan om vanaf de file tussen Nergenshuizen en Salbris vanuit het Noorden op het terrein te komen. Hoe lang heb jij er over gedaan?

Gebruikersavatar
David
Heavy user
Heavy user
Berichten: 3331
Lid geworden op: vr 21 mar, 2008 07:20

Bericht door David » zo 31 jul, 2011 15:51

Er is maar 1 woord voor de organisatie wat betreft de aankomst:

MERDE :twisted: :twisted: :twisted:

Hanzelman
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1167
Lid geworden op: za 24 jun, 2006 16:43
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Hanzelman » zo 31 jul, 2011 16:41

Op iedere nationale meeting is het altijd al een drama geweest om snel het terrein op te komen. Nu met de wereldmeeting is het logisch dat het nog erger zou worden. Vandaar dat we zelf deze meeting ook hebben overgeslagen. Erg simpel om de organisatie na te schoppen terwijl het vooraf al duidelijk was dat het niet soepeltjes zou verlopen. Vorige editie in Tjechië is erg goed gegaan, daar zijn we allemaal flink mee verwend, zo zal het niet snel meer gaan.
~:-)~

rusty
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1391
Lid geworden op: ma 17 mar, 2003 21:14
Locatie: koudekerk ad rijn

Bericht door rusty » zo 31 jul, 2011 19:03

@hanzelman, als je er niet geweest bent kan je er ook niet over oordelen!

Ik ben al naar verschillende meetings geweest, en ook vaak lang in de rij gestaan, maar dit was echt niet normaal, de organisatie had echt geen fatsoenlijk plan om iedereen het terrrein op te krijgen, en het aantal mensen dat de eerste dag arriveerde volledig onderschat (bijna 5500 vooraanmeldingen) en dan nog de mensen die zomaar kwamen aanwaaien. Het terrein was geschikt voor c.a. 4000 man dus alleen de mensen met vooraanmeldingen pasten er al niet op!!

In mijn ogen, en uit mijn ervaring kan ik dus alleen maar zeggen dat de organisatie hierin volledig gefaald heeft, ok, het is natuurlijk niet makkelijk om iets te organiseren, zeker zo groot als dit, maar er was gewoon niet goed over nagedacht!

(en dan heb ik het nog niet over dat de toiletten in een week tijd niet een keer zijn schoongemaakt, 1 heel brood verkooppunt voor het hele terrein en maar 2 plekken waar je kon douchen (met koud water))

Greetzzz

Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400

Spookeend
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1907
Lid geworden op: wo 10 sep, 2003 19:33
Locatie: Brielle
Contacteer:

Bericht door Spookeend » zo 31 jul, 2011 20:28

Ik was om 21:00 uur bij wm aangekomen, en zat om 21:30 voor mijn tent met een biertje.

Natuurlijk is het makkelijk om de organisatie de schuld te geven.

Al pratend met wat anderen (fransen en engelsen) hebben we onder het genot van wat bier besloten dat we niet de organisatie de schuld kunnen geven van alles wat misging. Simpelweg omdat er geen organisatie was!!!

Het hele gebeuren hing meer van toevalligheden en wanorde aanelkaar dan van enig vooropgestelde regels.

Items die niet doorgingen omdat er stomweg geen voorbereidingen voor waren. Overleg wat niet doorging omdat het opeens ergens anders was, of gecancelled zonder doorgeven, mensen die dus lang wachten om dingen te regelen en daarna maar weg gestuurd werden. De organistatie van Tjechie die aanbood om hulp te bieden bij dingen die misgingen, en werden verteld dat dat niet nodig was, want het ging allemaal goed.

Ik heb een top meeting gehad, maar dat hing dan ook van puur geluk aan elkaar (ben bezig met het verhaal!) en veel leuke mensen ontmoet. Maar ik ben ook nauw betrokken geweest bij de WM in NL, en weet best het een en ander van zo iets groots. En nee, makkelijk is het niet, maar dit was echt met de Franse slag bij elkaar verzonnen.

Nogmaals, niets ten nadele aan al die mensen die zich wel met 100 % ingezet hebben voor alles wat wel gedaan is, maar om nou te zeggen dat er enige vorm van onderlinge communicatie was, helemaal niet, en daar hoorde je de vrijwillegers ook eigenlijk altijd over.
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed

björn
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1402
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 13:21
Locatie: hillywood (hilversum)

Bericht door björn » zo 31 jul, 2011 22:07

zo te zien de meeste tussen de 5 en 6 uur.
maar wat zijn er veel omgekeerd :shock:
BABY'S,Bands,Beers,Babes,Bikes and B-movies

Thijs
Heavy user
Heavy user
Berichten: 3044
Lid geworden op: vr 14 jan, 2011 20:17
Locatie: Drachten en omkriten

Bericht door Thijs » zo 31 jul, 2011 22:47

Dat kwam door dat bordje 'Verboden in te rijden' 100m na de entree.....

joe_catchou
Belgisch Meester Lasser
Belgisch Meester Lasser
Berichten: 2185
Lid geworden op: di 3 apr, 2007 18:03
Locatie: Antwerp
Contacteer:

Bericht door joe_catchou » ma 1 aug, 2011 01:28

jup net 6 uurtjes wachten voor ik het tentje mocht opzetten .
vrienden van me stonden op straat 20 auto's achter me door zijstraten die ook vol stonden en er tussen moesten .
na een uurtje telefoon waar we stonden met de rest ????
euuu nergens we zijn aan het aanschuiven en wachten voor we binnen mogen .
he ??? hoe kan dat nou wij zijn een tentje aan het bouwen , jaa daag grapjas .
nee serieus wij zijn binnen dus ikke DOINGGG.
voor wat betreft de meeting denk ik dat ik alle verhalen die er gaan komen we kan mee beamen .
van fijn ,leuk ,kak ,pis ,schijt,stof,fuck ,lacheu,lol,plezier ,dronken,geweldig,rot op,grollen ,grappen,feest.
nu net thuis 13h vertrokken 23.20 thuis en to mutch Monster can's ;-)
laat de pic's en vid's maar komen
see you when you see me

Hanzelman
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1167
Lid geworden op: za 24 jun, 2006 16:43
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Hanzelman » ma 1 aug, 2011 10:56

@rusty, het gaat over de inhoud en geen oordeel over de meeting zelf. Erg makkelijk en zwak dat de organisatie zo afgezeken word. Vooraf kon iedere meetingganger die franse meetings kent al natellen dat het zo zou gaan. Maarja...simpele zielen.....eenvoudig gezeik !!!
~:-)~

Gebruikersavatar
David
Heavy user
Heavy user
Berichten: 3331
Lid geworden op: vr 21 mar, 2008 07:20

Bericht door David » ma 1 aug, 2011 12:10

Hanzelman schreef:@rusty, het gaat over de inhoud en geen oordeel over de meeting zelf. Erg makkelijk en zwak dat de organisatie zo afgezeken word. Vooraf kon iedere meetingganger die franse meetings kent al natellen dat het zo zou gaan. Maarja...simpele zielen.....eenvoudig gezeik !!!
Beste Hanzelman, je bent er niet geweest, en hebt dus de immense chaos en bijna vechtpartijen niet kunnen aanschouwen.

Dus ik zou zeggen: stop met je commentaar, want wat hier gebeurde was absoluut niet te vergelijken met enige andere meeting.....

Greetz David

Hanzelman
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1167
Lid geworden op: za 24 jun, 2006 16:43
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Hanzelman » ma 1 aug, 2011 12:43

Dus ik zou zeggen: stop met je commentaar.........
Greetz David







Ideaal zo'n forum :lol:
~:-)~

björn
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1402
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 13:21
Locatie: hillywood (hilversum)

Bericht door björn » ma 1 aug, 2011 13:18

bij onze groep waren er een paar die mochten nergens naar toe en werden naar het noot terein bij een kasteel gestuurd.
maar al hun spullen tent ect, lag bij ons in een HY.
dus haar pa is er naar toe gefitst en heeft bijna een fransoos voor ze kop moeten slaan om ze er weg tekrijgen.
dus ja ik weet van gevallen die echt raar gelopen zijn.

in geklapte pishokken die 2 dagen in de door loop staan en ineens iemand die ze weg haald een genarator met schuiflamp die neergezet word bij de excit maar de heleweek in geklapt blijft en niet gebruikt word.
nergens aanduidingen waar je je afval kwijt kunt.
fransen die tegen het verkeer het terein op mogen( via de excit) en dan met een rot vaard over het pad schuren.
BABY'S,Bands,Beers,Babes,Bikes and B-movies

Gebruikersavatar
David
Heavy user
Heavy user
Berichten: 3331
Lid geworden op: vr 21 mar, 2008 07:20

Bericht door David » ma 1 aug, 2011 13:51

Hanzelman schreef:Dus ik zou zeggen: stop met je commentaar.........
Greetz David

Ideaal zo'n forum :lol:
Wat bedoel je hier nu mee :?:

Jij noemt de andere forumleden "simpele zielen" en doet onze commentaren af als "eenvoudig gezeik" :?: :?:

Je bent er niet geweest, hebt je er klaarblijkelijk ook niet in verdiept :roll:

Dus inderdaad: "ik zit niet te wachten op commentaar van mensen die er niet zijn geweest en nu van alles gaan roepen" en zeker niet van menzen die mij een "simpele ziel" noemen en mijn opmerkingen als "gezeik" afdoen.

Het minste wat je kunt doen is mensen in hun waarde laten en het liefst dan inderdaad je commentaar voor jezelf houden.

Greetz David :P

Karen
Beginner
Beginner
Berichten: 19
Lid geworden op: di 17 mei, 2011 17:02
Locatie: Warnsveld
Contacteer:

Bericht door Karen » ma 1 aug, 2011 14:14

Mensen :!: :!: :!:
Komaan, no need to get excited....
Natuurlijk heeft menigeen zich geërgerd, maar eenieder die wel eens op een nationale meeting in Frankrijk is geweest, kon verwachten dat er met een dergelijke hoeveelheid voorinschrijvingen in combinatie met de welbekende Franse Slag weinig luxe en comfort zou zijn (lees: het daar een grote puinhoop zou worden!). Daarom: iedereen was vrij om de keuze te maken zich in dit gewoel te storten of thuis te blijven en wij hebben ervoor gekozen om thuis te blijven. Gezien de vele frustraties die ik hier lees sta ik nu des te meer achter die keuze :wink:
www.hanzelman.nl

2CV6 Club uit 1983 geel
ZX uit 1995
Suzuki GSX 1100F uit 1988

Gebruikersavatar
inmijneendje
Moderator
Berichten: 1619
Lid geworden op: do 26 mei, 2005 22:48
Locatie: Kaatsheuvel
Contacteer:

Bericht door inmijneendje » ma 1 aug, 2011 14:31

Kunnen we allemaal weer ontopic, is wel zo leuk.

Graag geen reactie's meer over en weer.
Iedereen mag zijn mening geven of je er wel of niet bent geweest.

Plaats reactie