vloerplaten vervangen
vloerplaten vervangen
Hallo ik heb een losse koets gekocht om op te knappen en te gebruiken voor mijn huidige eend.
Nu zit ik met de vraag, hoe houd je de juiste positie van de gaten in de
nieuwe vloerplaten goed als je geen los chassis bij de hand hebt?
Heeft iemand daar een goede oplossing of idee over?
Alvast bedankt!
Nu zit ik met de vraag, hoe houd je de juiste positie van de gaten in de
nieuwe vloerplaten goed als je geen los chassis bij de hand hebt?
Heeft iemand daar een goede oplossing of idee over?
Alvast bedankt!
Nou in de vloerplaten zitten gaten waarmee je de koets aan het chassis kunt schroeven.Hassie schreef:Wat bedoel je precies???
Als ik de oude eruit zou slijpen moet bij de nieuwe plaat die gaten ook weer op de goede plaats zitten ten opzichte van het chassis.
Hoe kan ik controleren zonder chassis of ik die plaat op ze juiste plaats vastlas.
Op het chassis zetten is de meest logische oplossing. Maar als daar praktische bezwaren tegen zijn, zou ik een paar stroken blik tegen de hakkenplank en het plateau van de achterbank lassen of poppen en daarin de voorste en achterst gaten van de oude bodemplaten overnemen. Als het je bedoeling is ook de dorpels te vervangen, denk dan vooral aan het fixeren van de B-stijl.
-
- Veelvuldig poster
Ik rijd nu nog in de eend rond waar die nieuwe koets op moet komen te staan.Vandaar dat ik nu geen chassis bij de hand heb.
Dus als ik het goed begrijp gewoon de oude gaten aantekenen op een plaatje wat je tijdelijk vastlast/zet .Zodat je de nieuwe plaat daarmee gelijk kunt houden.
Mijn dorpels daarvan moet ik de voorste helft ook gaan vervangen plus het onderste gedeelte van de voeten bak.
vloerplaten-dorpels-voetenbak .... is dat een logische volgorde?
De b-stijl die ga ik idd vastzetten doormiddel van een paar kruizen erin te lassen.
Alvast bedankt!
Dus als ik het goed begrijp gewoon de oude gaten aantekenen op een plaatje wat je tijdelijk vastlast/zet .Zodat je de nieuwe plaat daarmee gelijk kunt houden.
Mijn dorpels daarvan moet ik de voorste helft ook gaan vervangen plus het onderste gedeelte van de voeten bak.
vloerplaten-dorpels-voetenbak .... is dat een logische volgorde?
De b-stijl die ga ik idd vastzetten doormiddel van een paar kruizen erin te lassen.
Alvast bedankt!