niet starten ak 250
niet starten ak 250
goede avond,
Mijn ak 250 heeft al wat langer kuurtjes en nu na mn vakantie er maar aan begonnen om m weer lekker te laten lopen.
-als ik de ak start en hem stationair laat lopen (als het lukt) dan loopt hij zeer onregelmatig en doet hij niezen uit de carb.
-als ik wil optrekken doet hij weer veel niezen en slecht optrekken.
-met constant 50 rijden ook veel genies en ellende
- en sinds vandaag helemaal niets meer!!!!
vandaag maar de ontsteking los gehaald en even de boel bekeken niets te zien maar toch nieuwe puntjes gemonteerd en afgesteld volgens alledag van 2cv.nl
ik heb het 3x afgesteld en ben overtuigd dat het goed zit of ik heb echt iets over het hoofd gezien maar weet niet wat!
hij doet nu dus niets meer!!!!!!!!!
verder krijgt hij benzine en heeft hij eigenlijk nooit start problemen gehad ik hoop dat iemand weet wat het kan zijn of wat ik nog kan controleren want ik weet t even niet!
jongens ik hoor van jullie
mzzl bob
Mijn ak 250 heeft al wat langer kuurtjes en nu na mn vakantie er maar aan begonnen om m weer lekker te laten lopen.
-als ik de ak start en hem stationair laat lopen (als het lukt) dan loopt hij zeer onregelmatig en doet hij niezen uit de carb.
-als ik wil optrekken doet hij weer veel niezen en slecht optrekken.
-met constant 50 rijden ook veel genies en ellende
- en sinds vandaag helemaal niets meer!!!!
vandaag maar de ontsteking los gehaald en even de boel bekeken niets te zien maar toch nieuwe puntjes gemonteerd en afgesteld volgens alledag van 2cv.nl
ik heb het 3x afgesteld en ben overtuigd dat het goed zit of ik heb echt iets over het hoofd gezien maar weet niet wat!
hij doet nu dus niets meer!!!!!!!!!
verder krijgt hij benzine en heeft hij eigenlijk nooit start problemen gehad ik hoop dat iemand weet wat het kan zijn of wat ik nog kan controleren want ik weet t even niet!
jongens ik hoor van jullie
mzzl bob
ok jongens thnx voor de reacties,
-kleppen ga ik vandaag stellen (heb de auto pas dus weet de staat ook niet)zat ook in de planning
- carb, ja de carb ik heb er zo een enkeltraps opzitten waar ik niet wild van ben maarjah heb gister de deksel er wel afgehad voor controle op viezigheid maar zag niets. kheb er nog wel een liggen schroef ik er wel ff op
- vlotterniveau ja das gewoon een balletje die drijft dus niet zoals de 2 traps valt volgens mij weinig aan te doen
maar verder zelf al zou dit hierboven allemaal mankeren dan zou hij toch wel iets van leven moeten laten zien?
bedankt voor de reacties gr jullie horen van me
-kleppen ga ik vandaag stellen (heb de auto pas dus weet de staat ook niet)zat ook in de planning
- carb, ja de carb ik heb er zo een enkeltraps opzitten waar ik niet wild van ben maarjah heb gister de deksel er wel afgehad voor controle op viezigheid maar zag niets. kheb er nog wel een liggen schroef ik er wel ff op
- vlotterniveau ja das gewoon een balletje die drijft dus niet zoals de 2 traps valt volgens mij weinig aan te doen
maar verder zelf al zou dit hierboven allemaal mankeren dan zou hij toch wel iets van leven moeten laten zien?
bedankt voor de reacties gr jullie horen van me
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 183
- Lid geworden op: do 10 feb, 2005 08:57
- Locatie: Kasterlee
- Contacteer:
ik heb hier nog een extra bobine liggen.(Apeldoorn). kan je evt wel ff proberenbjörn schreef:ten eerste je hebt een azu 250 een ak 250 bestaat niet is nooit door citroen uit gegeven![]()
het klinkt als een ontstekings probleem.
heb je de condensator vervangen toen je de puntjes heb gedaan.
kun je zien of de bobine goed is deze ovrlijden ook wel eens
#Echtemannenrijdendehelewinter2cv
2cv6 Charleston -1984
Peugeot 106 - 1996
2cv6 Charleston -1984
Peugeot 106 - 1996
@ bjorn: condensator natuurlijk vervangen samen met de puntjes!
@ charlie: bedankt voor je hulp! maar ik heb zelf ook een reserve of de eend van mn vriendin om ff van te lenen. en welke eend heb je dan! altijd leuk mede eend rijders in de buurt!
HEB HET GEVONDEN!
Ik dacht laat ik eerst eens de carb nakijken, na het erav gehaald te hebben van de carb zag ik dat ik een schroefje miste achter in de carb volgens mij de co2 als ik het goed heb (heb geen ervaring met enkel traps) gelukkig had ik een reserve carb liggen en na die goed schoongemaakt te hebben gemonteerd na veeeeeeeeel doorstarten sloeg hij aan! nu is het 1 keer de sleutel aanraken en lopen!!!!!!
heren bedankt voor de reactie`s
gr bob
@ charlie: bedankt voor je hulp! maar ik heb zelf ook een reserve of de eend van mn vriendin om ff van te lenen. en welke eend heb je dan! altijd leuk mede eend rijders in de buurt!
HEB HET GEVONDEN!
Ik dacht laat ik eerst eens de carb nakijken, na het erav gehaald te hebben van de carb zag ik dat ik een schroefje miste achter in de carb volgens mij de co2 als ik het goed heb (heb geen ervaring met enkel traps) gelukkig had ik een reserve carb liggen en na die goed schoongemaakt te hebben gemonteerd na veeeeeeeeel doorstarten sloeg hij aan! nu is het 1 keer de sleutel aanraken en lopen!!!!!!
heren bedankt voor de reactie`s
gr bob
haha ik woon op de grens tussen Zevenhuizen en Zuidbroek...bob2027 schreef: @ charlie: bedankt voor je hulp! maar ik heb zelf ook een reserve of de eend van mn vriendin om ff van te lenen. en welke eend heb je dan! altijd leuk mede eend rijders in de buurt!
gr bob
is die rode ak aan de operettestraat van jou?
#Echtemannenrijdendehelewinter2cv
2cv6 Charleston -1984
Peugeot 106 - 1996
2cv6 Charleston -1984
Peugeot 106 - 1996