uiteindelijk ben ik niet helemaal tevreden maar de meningen hierover verschillen in mijn omgeving
vandaar dat ik graag jullie mening wil horen zodat ik op redelijke wijze t kan oppakken met degene die mn 2cv gerestaureerd heeft
Het gaat om een rood/zwarte charleston uit 87 en het heeft me een behoorlijk dot duiten gekosten. Vandaar dat ik van mening ben dat t geleverde werk dan ook goed moet zijn.
de volgende kritiekpunten heb ik
- de striping is wit ipv grijs zoals het behooort. Zrestaurateur gaf aan dat de grijze striping uitvoering amper tot niet meer leverbaar was. Via via weet ik inmiddels dat deze nog gemaakt kunnen worden.
vraag: is het redelijk om te vragen de witte striping nu alsnog te vervangen voor de grijze orginele uitvoering?
- De dasboardbekleding vooronder zeg maar ( ik weet niet presies hoe je het anders moet omschrijven) was kapot. Gebarsten, gescheurd ( ik weet niet welk materiaal t orgineel is). Dit is niet vervangen, maar aan elkaar getaped wat dus weer los gaat. Gevolg: Alsnog lelijke bekleding onder stuur etc.
Ik verwachtte dat dit vervangen zou worden.
Is het redelijk om te verwachten dat men dit alsnog gaat vervangen?
- verwaring doet t nog beter dan voor de restauratie. Let wel: als die uit is. Dus met de zeldzame mooie dagen enorme hitte op de benen. ZIk had verwacht dat dit euvel ( wat al was) verholpen was geweest. Is het redelijk om dit alsnog te verwachten?
- lekkage:
Met de vele regenbuieen merkte ik dat er veel lekkage was. Zowel in de hoek bij de voorruit aan bijrijdersdeel als ook bij de ruitenwissers. Ik verwacht dus dat ook dit verholpen gaat worden. Is dit redelijk?
- Ikheb een trekhaak. Deze aansluiting was goed, is nu dus niet opnieuw gedaan. Ik verwacht dus dat men dit alsnog doet.
- Achterklep is net alle andere zaken opnieuw gespoten. echter aan de binnenzijde dikke druipers en hier en daar niet helemaal dekkend. Reactie spuiter is dat dit de binnenzijde is en dat niemand daat ooit moeilijk over doet. Het gaat immers om de buitenzijde. Mij stoort de binnenzijde echter ook en ik verwacht dat dit opnieuw gespoten wordt. Is dit redelijk of zit ik inderdaad te zeuren over binnenkant waar niemand anders over valt?
verder hoop kleine dingen als dakje wat niet met drukknoopje dicht kan want drukknoppje is niet goed, ruitenwisser die niet werkt en nog paar kleine dingen.
Graag jullie mening zodat ik een inschatting kan maken wat redelijk is en wat niet.
bij voorbaat merci bekoe