Kan niet echt zeggen dat er, zoals het affiche aangaf, meer aandacht voor de Mehari was. Ik heb er twee gezien, de groene van Andre P en een roze/paarse op een aanhanger met daarvoor een busje van onze welbekende handelaar uit Boerdonk. Had hem er dan afgereden, jammer, had meer Mehari`s verwacht, misschien dat er toch nog meer geweest zijn, dan hoor ik dat graag, ik ben rond 12.30 vertrokken.
Ik weet eigenlijk ook niet precies wat het concept is, hoopt de organisatie dat eigenaren met Mehari`s komen, als dat de special is of wordt er door de organisatie iets geregeld, is mij niet helemaal helder. Volgens mij is de Mehariclub ook niet benaderd, tenminste ik zag daar niets van terug, ik kan mij daarin natuurlijk vergissen.
Verder was het er nog erg rustig, zowel buiten als binnen. Het was wel een op en af rijden van diverse Citroëns, die bij de markt een korte stop maakten om vervolgens weer snel van het mooie weer te gaan genieten. Maar volgend jaar ben ik er gewoon weer bij, het blijft een goed initiatief op een hele mooie locatie.
Groetjes Paul