helicoil M7
-
- Addicted user
- Berichten: 5835
- Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
- Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
helicoil M7
Ik zag helicoil set voor m7 staan voor 86 euro incl 20 coils, dat is nog geen 4 euro per schroefdraad.
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... et_M7.html
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... et_M7.html
-
- Beginner
- Berichten: 28
- Lid geworden op: ma 12 dec, 2011 19:12
- Locatie: Nieuwegein
http://www.ks-parts.nl/webshop/index.ph ... uctId=5178
+
http://www.ks-parts.nl/webshop/index.ph ... uctId=5174
is 72 eu
+ 16 eu
= 88 eu
en da heb je 35 helicoiltjes.
+ reparatie set
= 2,5 per helicoil.
de kwaliteit kan ik vanuit de bankt niet beoordelen natuurlijk.
hoop je iets verder te helpen.
gr robin
+
http://www.ks-parts.nl/webshop/index.ph ... uctId=5174
is 72 eu
+ 16 eu
= 88 eu
en da heb je 35 helicoiltjes.
+ reparatie set
= 2,5 per helicoil.
de kwaliteit kan ik vanuit de bankt niet beoordelen natuurlijk.
hoop je iets verder te helpen.
gr robin
-
- Heavy user
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
- Locatie: amsterdam
- André Post
- Heavy user
- Berichten: 2162
- Lid geworden op: vr 8 apr, 2005 20:27
- Locatie: Beverwijk
Gaat dit over een M7 helicoil of die van de bougie.
De M7 is gewoon met gemonteerde kop te doen.
Ook de bougie wordt vaak op de motor gedaan maar er is een risico op metaaldelen in de verbrandingskamer.
De M7 is gewoon met gemonteerde kop te doen.
Ook de bougie wordt vaak op de motor gedaan maar er is een risico op metaaldelen in de verbrandingskamer.
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
Bij de garage hebben ze eens een helicoil geplaatst zonder kop demontage. Het snijijzer vol vet gesmeerd zodat het loskomende slijpsel eraan blijft hangen, na de montage werd de de verbrandingsruimte even met perslucht doorgeblazen. Nooit enig probleem mee gehad. Misschien wel handig als een evaren iemand dit doet.
diverse Citroens, wat anders.
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 241
- Lid geworden op: di 26 mei, 2009 21:44
- Locatie: Scherpenzeel
Als je naar een garage gaat, vraag dan of ze er een Midlock draadbus (korte schacht) in willen zetten.
Ik heb vroeger te vaak een helicoil eruit gedraaid toen ik een bougie wilde wisselen.
Als ik nu koppen reviseer, van een 2cv, dan zet ik er standaard een Midlock draadbus in, als je die met een speciaal gereedschapje in combinatie met groene loctite vastzet, draai je die bus er nooit meer uit, als je de bougie gaat wisselen.
Ik heb vroeger te vaak een helicoil eruit gedraaid toen ik een bougie wilde wisselen.
Als ik nu koppen reviseer, van een 2cv, dan zet ik er standaard een Midlock draadbus in, als je die met een speciaal gereedschapje in combinatie met groene loctite vastzet, draai je die bus er nooit meer uit, als je de bougie gaat wisselen.
Waar kan ik zo'n setje kopen?tweeceevee schreef:Als je naar een garage gaat, vraag dan of ze er een Midlock draadbus (korte schacht) in willen zetten.
Ik heb vroeger te vaak een helicoil eruit gedraaid toen ik een bougie wilde wisselen.
Als ik nu koppen reviseer, van een 2cv, dan zet ik er standaard een Midlock draadbus in, als je die met een speciaal gereedschapje in combinatie met groene loctite vastzet, draai je die bus er nooit meer uit, als je de bougie gaat wisselen.
Greetz David