Gisteren getankt bij Tango in Mijdrecht. 172,4 eurocenten per liter super 98. De euro 95 aan dezelfde pomp kostte 160,4 cent. Een verschil van 12 cent per liter! Gebruiken die lui beluga-kaviaar om hun benzine te upgraden?
Ik hoop niet dat dit een trend wordt bij de "goedkope" pompen: We blijven die lastige klanten met hun oude autootjes bedienen, maar daar mogen ze extra voor bloeden...
Extra dure super
-
- Heavy user
of je tankt dus 95 en flikkert er op een volle tank 2 liter E85 (a 1,43/liter) door.... heb je voldoende octaangehalte en je hoeft hiervoor niets aan te passen aan je auto. dat spul kan prima in een petfles van 1,5 liter mee achterin de auto (hoewel ik dit officieel vast niet zou mogen adviseren
(maar het blijft natuurlijk voor het grootste deel alcohol) en dan heb je een prima hoeveelheid om erbij te doen als je ca 15-20 liter tankt.

die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Regelmatige poster
-
- Heavy user
Ik vind die tip over het bijmengen van E85 de moeite waard. Jammer genoeg zit in mijn omgeving geen tankstation dat dat spul verkoopt, maar ik zal een jerrycan achterin gooien voor het geval ik een alcoholpomp tegenkom.
Overigens weet ik ook wel dat er nog duurdere Super 98 bestaat; ik viel vooral over de waanzinnige meerprijs van 12 cent t0v euro 95. Slechte beurt van die prijsvechter!
Overigens weet ik ook wel dat er nog duurdere Super 98 bestaat; ik viel vooral over de waanzinnige meerprijs van 12 cent t0v euro 95. Slechte beurt van die prijsvechter!