Hi
Mijn naam is Francisco Javier, en ik ben een onvoorwaardelijke liefhebber peugeot wereld, maar ik ook graag andere merken en modellen.
Ook voor degenen die dat niet weten, ik ben een van de oprichters van "Lionpjr, Peugeot club gewijd aan de wereld en aggregaten. (Citroen, Panhard en anderen)", die voor zover ik weet, is de eerste club volledig gewijd is aan deze merken Spanje.
Ik heb meerdere auto's van deze merken, en ik heb veel informatie van hen, zoals werkplaatshandboeken, exploded views, en nog veel meer technische informatie, in aanvulling op de handleidingen in het Spaans dat ik op het punt om af te maken.
Het duurde enkele jaren in de bedoeling om zoveel auto's op te slaan als mogelijk is, om zijn dood te voorkomen, de waarheid is dat het zeer hard werken. Alle werken waren me. Geheel.
Ik heb ook een website genaamd "Project Lionpjr" http://www.lionpjr.com waar u informatie kunt vinden, data, video ... voor al deze merken.
Nou ja, wat was. Ik ben tot uw beschikking om te delen vragen, handleidingen, gegevens, manieren om te herstellen, trucs en wat je nodig hebt.
Boven, de auto's heb ik zijn 106, 203, 204, 205, 403, 404, 405, 504, 505, 604, 309, 2cv, Ami6, ami8, Dyane, Mehari, Visa, GS, CX, SM, DS, PL-17, BX, R4, R25, BMW Alpina, economie, stoel 124, mercedes, Morris ....
Nou, dat ... Royo en vergeef de ...
Enkele foto's van mijn auto's:

Enkele foto's van mijn garage ...
Ja, ik weet dat dit een "ramp" deed, maar ik ben het herschikken van alle onderdelen ....
Oorspronkelijk 300m2 helft, maar met enkele ontwerp, maakte ik een plant tot 2 meter hoog en nu heb ik 500m2 .... hehehe
Ik moet een aantal dingen af ... maar ik ben er mee bezig .... waarschuwing ....
Kan hoofdpijn .. gebeurt er met me ... lol
... en honderden en honderden onderdelen .....

hoewel niet genoeg ... Peugeot is een van de 96 SV125, de rode, een Peugeot BB van 56, de groene en rode .... en er is een motor achter de Peugeot 104 96 .. maar ik kan daar niet komen foto pa ...

Meer foto's ...

Dit is een kleine test video van een garage ..
http://www.youtube.com/watch?v=u8PXd1AYIFo
Ik hoop dat je geniet ...

... en toch is er meer aan die ik niet heb genomen foto's ...
... vergeef me dat ik zoveel foto's ....
... naar een andere ...
.... Ik niet meer zet meer ... : D (voor nu) hehe
Google Translate for Business:Translator ToolkitWebsite TranslatorGlobal Market Finder