Serious Request 2011
- Duintje
- Moderator
- Contacteer:
Serious Request 2011
2cv.nl heeft een zuinig jaar achter de rug. De kosten vielen mee, terwijl de inkomsten wel gewoon door liepen.
Besloten is dan ook om een flink gedeelte van onze reservers aan goede doelen te schenken. De helft gaat naar Kika, de andere helft gaan we aan serious request schenken.
Daar hoort natuurlijk een verzoekplaat bij.
Bij deze daag ik jullie uit om suggesties aan te dragen voor deze verzoekplaat.
Volgende week maken we dan een selectie en laten we jullie via een poll beslissen welk nummer het moet gaan worden.
Mijn suggestie:
Neil Young - Keep on Duckin in a free world
Besloten is dan ook om een flink gedeelte van onze reservers aan goede doelen te schenken. De helft gaat naar Kika, de andere helft gaan we aan serious request schenken.
Daar hoort natuurlijk een verzoekplaat bij.
Bij deze daag ik jullie uit om suggesties aan te dragen voor deze verzoekplaat.
Volgende week maken we dan een selectie en laten we jullie via een poll beslissen welk nummer het moet gaan worden.
Mijn suggestie:
Neil Young - Keep on Duckin in a free world
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
ik zeg kika oke, maar serieus verzoek zou ik niet doen een groot media spektakel , de afrikaanse landen zijn helemaal niet arm denk maar eens aan al die miljarden die ze al krijgen van ontwikkelingshulp van alle landen en dan nog de stichtingen die daar miljoenen aan verdienen ,de multi nationals die de grond en de zee leeg trekken en miljarden verdienen ik zeg geen geld naar afrika of het midden oosten dat houd de elende daar alleen maar instand geld geeft geen oplossingen daar het zijn de mensen zelf die de oorlogen blijven houden omdat het geld opleverd zowel aan ontwikkelingshulp als aan wapen koop en verkoop . want als ze echt willen hadden ze allang de boel op orde gehad met die miljarden die ze over de jaren hebben GEKREGEN.
ARMOEDE EN OORLOG =GELD VERDIENEN
ARMOEDE EN OORLOG =GELD VERDIENEN
-
- Veelvuldig poster
Jep, Neil Young is helemaal goed!!
En het mag ook wel (weer) eens gezegd worden (en daarbij ga ik helemaal offtopic, sorry) :
Hulde aan moderators, beheerders en alle anderen die, naast het werk aan het forum, ook nog eens laten zien dat ze het hart op de juiste plek hebben zitten!!
Goed werk, ga zo door!!
En het mag ook wel (weer) eens gezegd worden (en daarbij ga ik helemaal offtopic, sorry) :
Hulde aan moderators, beheerders en alle anderen die, naast het werk aan het forum, ook nog eens laten zien dat ze het hart op de juiste plek hebben zitten!!
Goed werk, ga zo door!!
Eend voor allen, allen voor eend..
- Duintje
- Moderator
- Contacteer:
Ik baal er van dat ik met Neil Young ben gekomen....ik hoor net de engelse versie (ja echt waar) van Rinus.....
Dit geloof je echt niet
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... KzOZPRv5rs
Dit geloof je echt niet
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... KzOZPRv5rs
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer: