Om even alle 2cv puristen terug in hun hok je te schoppen.
Inderdaad hecht ik meer waarde aan mijn kitcar dan aan mijn eend.
Het zal mij ook een worst wezen of hij wegrot in de winter door de pekel. Ik heb ook geen problemen mee om een 2cv volledig te slopen en er een mooie kitcar op te bouwen maaaaaaaar voor dat jullie allemaal uit je vel knallen, in dit geval is dit niet zo.
Overigens ben ik nu mijn pickup aan het opbouwen vanuit 2 "afgeschreven" 2cv's die anders als oud vuil stonden weg te rotten in een tuin of schuur, eentje die door vandalen volledig in elkaar is getimmerd gebruikt ik als koets dus als er eentje is die niet zomaar een 2cv sloopt dan ben ik het wel.
Ik bouw deze pickup voor mij dochter dus ik probeer het 2cv bloed door te geven aan de jeugd.
dussssssss
Mijn voornaamste reden van aanmelden was de Dam tot dam tot dam tot dam rit!
Om even te peilen of er animo in de 2cv wereld was voor een rit samen met ongeveer 50 kitcars.
Zie hier onder een korte beschrijving:
Ook in 2012 op zondag 29 April, zal er een 4e datotdamtotdam rit zijn, deze rit leidt ons langs de bollenvelden, langs molens, over dijken en door weilanden, echt genieten van het Noord-Hollandse landschap.
Vogels die beginnen te broeden, we rijden langs vennen, wielen en meren, een rit met veel natuur.
Natuurlijk doen we ook de plaatsen aan die eindigen met het woordje "dam", Monnickendam, Volendam, Edam, Schardam, Uitdam, Durgerdam, Amsterdam, Zaandam, Nieuwendam en ga zo maar door.
rit bestaat uit ongeveer 130 km
Maar zoals ik het van David begrijp houdt hij liever zijn eendje in de schuur totdat het zonnetje weer gaat schijnen en dan dat er echt mee gereden wordt waar die auto ook voor bedoeld is lijkt me.
Je kan je in ieder geval opgeven bij mij als je het leuk vindt om als "echte" eend mee te rijden tussen al het "tupperware" geweld
groeten
Arthur